کد خبر 1440366
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
حمله ترکیه به «الرقه» و «الحسکه» سوریه

منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ترکیه الرقه و الحسکه را در شمال سوریه هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» به نقل از منابع محلی اعلام کرد که نیروهای ترکیه مناطقی را در حومه الحسکه و الرقه واقع در شمال سوریه هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.

تعدادی خمپاره و گلوله توپخانه نیروهای ترکیه و عناصر وابسته به این کشور به منطقه «الزهیریه» و «خراب رشک» در شمال شهر الحسکه اصابت کرد که بر اثر آن تعدادی از منازل ساکنان این منطقه آسیب دید.

منابع محلی در حومه رقه نیز اعلام کردند که نیروهای ترکیه و عناصر وابسته به این کشور با خمپاره منطقه الهوشان در حومه تل أبیض در شمال رقه را هدف قرار دادند.

این در حالی است که بامداد امروز نیز حملات جنگنده‌های ارتش ترکیه در مناطق مختلفی از شمال سوریه ادامه یافت و در این حملات بخش ‌های مختلفی از مواضع نیروهای کرد سوری هدف بمباران قرار گرفت.

براساس گزارش‌ ها، در ساعات ابتدایی بامداد، جنگنده‌های ترکیه به مواضع مشترک گروه کردی یگان‌های مدافع خلق (وای پی جی) و ارتش سوریه در تل رفعت و اطراف پایگاه هوایی مناق حمله کردند.

همچنین سازمان غیردولتی موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه در همین ارتباط اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه روز شنبه حدود ۲۰ خودروی زرهی از جمله تانک و توپخانه را در این جبهه واقع در مناطق شمالی سوریه مستقر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 5
    جنگ بزرگ در جهان جنگ بین آریایی های شرقی (ایران و روسیه) و آریایی های غربی (اروپا و امریکا) است. و ترکیه ممکنه این وسط له بشه. #آذری آریایی است ازبک نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس