گلوله باران مناطقی از شمال الرقه از سوی توپخانه ترکیه

منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش ترکیه مناطقی را در اطراف منطقه تل ابیض در حومه شمالی الرقه با توپخانه هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش ترکیه مناطقی را در اطراف منطقه تل ابیض در حومه شمالی الرقه با توپخانه هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که شبه نظامیان وابسته به ترکیه طی ساعات گذشته با توپخانه مناطق مسکونی را در روستاهای الصلیبی و بیر عرب در حومه غربی شهر تل ابیض هدف قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به برخی منازل و زیرساختها وارد شد.

این در حالی است که طی روزهای گذشته هم ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن روستای الهوشان در حومه تل ابیض درشمال الرقه و اطراف جاده بین المللی ام فور را هدف قرار داده بودند که خساراتی به بار آورد.

پیش از این، خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود که نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از توقف هماهنگی و عملیات مشترک به اصطلاح مبارزه با تروریسم با نیروهای ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا پس از حملات اخیر ترکیه به مناطق تحت نفوذ آنها خبر دادند.

اعلام توقف هماهنگی شبه نظامیان کُرد سوریه با ائتلاف آمریکایی پس از آن اتفاق می‌افتد که وزارت دفاع آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که تنها عملیات‌های گشت زنی مشترک با قسد متوقف شده است.

این تحولات در حالی است که وزارت دفاع ترکیه روز جمعه بار دیگر گفت که مبارزه با گروه‌های تروریستی در شمال سوریه به صورت مؤثر و تعیین کننده ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس