چرا رزرو هتل جهانگردی کرمان انتخاب شایسته‌ای است؟

در کرمان هتل‌های زیادی فعالیت می‌کنند که با رزرو هتل های کرمان سفری دلچسب و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین هتل‌های کرمان، هتل جهانگردی کرمان است. این هتل در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد و سالانه مهمانان زیادی برای رزرو هتل جهانگردی کرمان اقدام می‌کنند.

هتل چهارستاره جهانگردی کرمان از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های کرمان است. این هتل به‌جهت ارتقا امکانات و خدمات، مورد بازسازی کامل قرار گرفت و با آخرین استانداردهای جهانی به‌روز شد تا مهمانان در انتخاب و رزرو هتل جهانگردی کرمان دغدغه‌ای‌ نداشته باشند.

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان زیرمجموعه هتل‌های جهانگردی ایران است. این هتل با داشتن آخرین استانداردهای گردشگری دنیا افتخار میزبانی از مهمانان را دارد. هتل در دو طبقه بنا شده و با ۶۱ واحد اقامتی با ظرفیت ۲۰۰ نفر به‌طور همزمان آماده پذیرایی از مسافران می‌باشد.

موقعیت مکانی و امکانات رفاهی رضایت‌بخش، هتل جهانگردی را به یکی از بهترین هتل‌های کرمان تبدیل کرده است‌. از مواردی که اقامت و رزرو هتل جهانگردی کرمان را دلنشین می‌کند آرامش و آسودگی مهمانان در طول اقامت است.

چرا رزرو هتل جهانگردی کرمان انتخاب شایسته‌ای است؟

امکانات هتل جهانگردی کرمان

قبل از رزرو هتل جهانگردی کرمان، بهتر است از خدمات و امکانات هتل اطلاعات کافی داشته باشید.

مینی بار، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، باشگاه ورزشی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، آسانسور، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودک و اتاق کودک، خدمات تشریفات ویژه، باربری، کافی‌نت، کتابخانه، مرکزخرید و... بخشی از امکانات کلی هتل جهانگردی کرمان است.

مهمانان با اقامت در هتل جهانگردی کرمان علاوه بر گشت‌وگذار می‌توانند نهایت لذت را با استفاده از امکانات ویژه‌ی هتل جهانگردی ببرند تا سفری فراموش نشدنی برای خود به‌ثبت برسانند. پذیرش هتل به جهت خدمت‌رسانی بهتر به مسافران ۲۴ ساعته فعالیت دارد. مسافران برای رفت‌وآمد به فرودگاه با استفاده از ترانسفر فرودگاهی هیچ دغدغه‌ای در این زمینه ندارند. همچنین گردشگران برای گشت‌وگذار در شهر با استفاده از تاکسی سرویس هتل، به‌راحتی از مکان‌های دیدنی بازدید می‌کنند.

مهمانان در مدت زمانی که در هتل حضور دارند می‌توانند برای استراحت به کافی‌شاپ دنج و آرام هتل سری بزنند و ساعاتی دلنشین در کنار عزیزان خود داشته باشند. همچنین پس از بازدید جاذبه‌های گردشگری، رستوران هتل با منوی غذایی متنوع و با کیفیت، پذیرای گرشگران می‌باشد.

امکانات تفریحی هتل برای گذراندن ساعاتی شاد و مفرح تعبیه شده که این امکانات از قبیل سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، زمین ورزشی و انواع تجهیزات ورزشی می‌باشد تا مسافران در طول اقامت خود با ورزش کردن انرژی و هیجان بیشتری کسب کنند. این امکانات برای مهمانانی که در هتل جهانگردی کرمان اقامت دارند رایگان است.

امکانات واحدهای اقامتی

در هتل جهانگردی تمامی واحدها مجهز به سیستم تهویه‌ مطبوع، یخچال، تلویزیون ال‌سی‌دی، سرویس بهداشتی مجزا، حمام اختصاصی، مبل راحتی، دسترسی به‌اینترنت پرسرعت، میز تحریر، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، دستگاه چای‌ساز، آباژور، آب معدنی رایگان و... می‌باشد.

همچنین امکانات لازم در سرویس بهداشتی و حمام مانند صابون، مسواک، حوله، سشوار، خمیردندان و شامپو موجود است که مهمانان می‌توانند در مدت حضور خود از آنها استفاده کنند.

گردشگران با رزرو هتل جهانگردی کرمان می‌توانند از بوفه صبحانه رایگان با غذاهای متنوع و مقوی برای شروع یک روز عالی، نهایت بهره را ببرند.

چرا رزرو هتل جهانگردی کرمان انتخاب شایسته‌ای است؟

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل جهانگردی

برخی از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی شهر کرمان، فاصله چندانی با هتل جهانگردی ندارند. مسافت هتل تا برخی از این جاذبه‌های گردشگری در ادامه ذکر شده است.

  • مسافت هتل تا باغ موزه هرندی حدود ۳ کیلومتر
  • مسافت هتل تا حمام ابراهیم‌خان حدود ۵ کیلومتر
  • مسافت هتل تا بازار بزرگ حدود ۶ کیلومتر
  • مسافت هتل تا ایستگاه راه‌آهن حدود ۶ کیلومتر
  • مسافت هتل تا فرودگاه بین‌المللی حدود ۷ کیلومتر
  • مسافت هتل تا موزه زرتشتیان حدود ۱۲ کیلومتر
  • مسافت هتل تا قلعه دختر حدود ۱۳ کیلومتر
  • مسافت هتل تا باغ شازده حدود ۴۳ کیلومتر
  • مسافت هتل تا پیست‌اسکی سیرچ حدود ۴۹ کیلومتر
  • مسافت هتل تا ارگ راین حدود ۱۰۹ کیلومتر

امتیازات رزرو هتل جهانگردی کرمان

انتخاب هتل جهانگردی برای اقامت، ارتباط مستقیم با کیفیت خدمات وامکانات این هتل دارد. از دلایل برتری هتل جهانگردی کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت مناسب هتل

قیمت مناسب واحدهای اقامتی هتل جهانگردی از مهمترین مسائلی است که مهمانان توجه ویژه‌ای به آن دارند. زیرا با ارائه بهترین امکانات و خدمات، هتل از قیمت مناسبی برخوردار است.

موقعیت مکانی هتل

هتل جهانگردی کرمان به جاذبه‌های اصلی کرمان مانند کاروان‌سرای گنجعلی‌خان، حمام و بازار کرمان فاصله بسیار نزدیکی دارد و مهمانان هتل به‌راحتی می‌توانند از مکان‌های دیدنی مورد نظر بازدید کنند.

پرسنل کارآزموده و خوش برخورد

برخورد خوب پرسنل هتل، اولین چیزی است که مهمانان با آن روبه‌رو خواهند شد. کارکنان و پرسنل هتل جهانگردی کرمان، باخوش‌رویی از مهمان استقبال کرده و باحوصله تمام به سوالات مسافران پاسخ می‌دهند. وجود کارکنان و پرسنل خوش‌برخورد و مسئولیت‌پذیر هتل جهانگردی کرمان، رضایت تمامی مهمانان هتل را به‌همراه داشته است.

تمیزی و آراستگی هتل

تمیزی و پاکیزگی هتل نیز از نکات بسیار مهم در انتخاب و رزرو هتل جهانگردی کرمان است. زیرا مکانی که در آن اقامت می‌کنید باید تمیز و آراسته باشد تا احساس راحتی و آرامش داشته باشید. نظافت و خانه‌داری کامل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل جهانگردی به‌صورت روزانه انجام شده و تمام بخش‌های هتل به‌صورت دائم ضدعفونی و تمیز می‌شوند.

برقراری سکوت و آرامش در هتل

برقراری آرامش در لابی و تمام اتاق‌های هتل جهانگردی کرمان، مهمانان را از تنش‌های فکری و هیاهوی بیرون، دور می‌کند تا با آسودگی‌خاطر در یک محیط دنج و آرام، قرارهای کاری خود را انجام داده و به استراحت و تفریح بپردازند.

زیبایی محوطه داخلی و بیرونی هتل

محوطه داخل و بیرون هتل جهانگردی کرمان بسیار زیبا و چشمگیر است. وجود درختان سرسبز در محوطه بیرون هتل همراه با نورپردازی ویژه، فضایی رویایی و دلنشین را برای مهمانان هتل فراهم کرده است.

چرا رزرو هتل جهانگردی کرمان انتخاب شایسته‌ای است؟

کیفیت بالای رستوران هتل

به دلیل کیفیت بالا غذاهای هتل، مهمانان با اطمینان‌خاطر برای صرف ناهار و شام به رستوران هتل می‌روند و از منوی متنوع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در رستوران انتخاب کرده و میل می‌کنند. صبحانه به‌صورت مفصل و رایگان در هتل جهانگردی کرمان سرو می‌شود که یکی از مزیت‌های رزرو هتل جهانگردی کرمان است.

اینترنت رایگان

امروزه استفاده از اینترنت یک نیاز ضروری برای تمامی مسافران می‌باشد. از ویژگی‌های مهم هتل جهانگردی کرمان، اینترنت رایگان و پرسرعت است. اینترنت علاوه بر مشاغلی که نیاز به اینترنت دارند برای افراد غیرشاغل هم بسیار ضروری و مهم است چرا که اینترنت برای استفاده از شبکه‌های مجازی و ارتباط با دوستان و آشنایان لازم است.

امکانات ورزشی

یکی از ویژگی‌های هتل‌های لوکس و لاکچری داشتن امکانات ورزشی است زیرا بسیاری از مسافران، خدمات و امکانات ورزشی برایشان اهمیت دارد. هتل جهانگردی کرمان دارای سالن‌های ورزشی مختلف مانند سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و... است.

فضای بازی کودکان

هتل جهانگردی کرمان فضایی برای بازی کودکان درنظر گرفته زیرا مهمانانی که چند روز در هتل اقامت دارند ممکن است برای کودکان سخت و کسل‌کننده باشد. ایجاد محوطه بازی برای کودکان از مواردی است که امروزه خیلی به آن اهمیت داده می‌شود.

تنوع واحدهای اقامتی هتل

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل جهانگردی به‌صورت سوئیت یک خوابه و دو خوابه و اتاق‌های دو تخته و سه تخته آماده ارائه به مهمانان هتل می‌باشد. به‌دلیل رضایت کامل مهمانان از اقامت در هتل جهانگردی، اکثر افراد در سفرهای بعدی خود دوباره به رزرو هتل جهانگردی کرمان اقدام می‌کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس