انزوای رژیم صهیونیستی در جام جهانی اثبات شد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که مطرح شدن فلسطین در جام جهانی فوتبال در قطر، تاکیدی بر انزوای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که مطرح شدن فلسطین در جام جهانی فوتبال در قطر، تاکیدی بر انزوای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: حضور فلسطین در قلب جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، نشان دهنده محوری بودن مسئله فلسطین است و اینکه فلسطین در دل میلیون ها انسان آزاده در جهان حضور دارد.

سخنگوی حماس با بیان اینکه، در جام جهانی ۲۰۲۲ انزوای رژیم صهیونیستی اثبات شد، از همه ملت های مسلمان و انسان های آزاده که با مسئله عادلانه فلسطین اعلام همبستگی و با اشغالگری رژیم صهیونیستی مخالفت کردند، قدردانی کرد.

این در حالی است که «دور هافمن» خبرنگار یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی که به منظور پوشش رقابت‌های جام جهانی فوتبال به قطر سفر کرده است از برخورد بسیار منفی شهروندان قطری با خود گلایه کرد.

همچنین «عمیحای شیکلی» عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز در توییتی در حساب شخصی خود به دو زبان عربی و عبری عنوان کرد که قطر یک کشور اسلامی، دیکتاتور، تندرو و ضد یهودی است. او مدعی شد که قطر به شدت در حال سرکوب و نقض حقوق بشر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس