ترکیب ایران مقابل آمریکا تغییر می‌کند/ این مسابقه یک فینال است

کارشناس فوتبال ایران با بر شمردن عواملی که باعث برد تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌شود، گفت: به نظرم ترکیب ایران تغییراتی برای این بازی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص پیروزی بر صفر ایران برابر ولز گفت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. انتخاب ترکیب اصلی تیم باعث شد تا تیم ملی بتواند بازی روانی را از خود ارائه دهد. در دیدار برابر انگلیس در تمام خطوط ضعیف بودیم و سه دفاع به میدان رفتیم اما در این دیدار کی روش تغییراتی را در چیدمان تیم صورت داد و توانستیم با ۴ دفاع عملکرد قابل قبولی مقابل ولز داشته باشیم.

وی افزود: با این برد شکست برابر انگلیس را فراموش کردیم. یک بازی خوب، پرانرژی و رونده که باعث شد تیم ملی نمایش قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

بیانی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است تا تیم ملی به مرحله بعد صعود کند ادامه داد: دور بودن از حاشیه‌ها، نداشتن استرس، هماهنگی کامل و وحدت تاکتیکی باعث خواهد شد تا بتوانیم دیدار بعدی را هم با موفقیت به پایان رسانده و به مرحله بعد صعود کنیم اما باید یادمان باشد مغرور نشویم زیرا یک اشتباه مقابل آمریکا باعث خواهد شد تا به سرعت به تهران بازگردیم و نتوانیم برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

عقب نشینی‌ آمریکایی‌ها و اصلاح پرچم ایران +عکس

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی‌هایی بین تیم‌های ولز و انگلیس وجود داشت تصریح کرد: بازیکنان انگلیس در تیم‌های بزرگ توپ می‌زنند. هر کدام آنها یک وزنه ای هستند، هماهنگی کاملی داشتند و کاملاً نشان دادند که سطح فوتبالشان بسیار بالا است اما ولز عملکرد خوبی نداشت البته بچه‌های ما هم دریک شرایط روحی و روانی خوبی قرار گرفتند و در طول ۹۰ دقیقه بارها خطرساز شدند و نشان دادند که اگر به همین گونه بازی کنند می‌توانند یک بازی خوب را هم برابر آمریکا انجام دهند.

وی در مورد آخرین دیدار ما که برابر تیم ملی آمریکا برگزار خواهد شد گفت: این بازی، سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود. یک اشتباه باعث خواهد شد تا خیلی زود به تهران بازگردیم. کارلوس کی روش باید تدابیر ویژه ای را برای این دیدار داشته باشد. او از بازیکنانی استفاده کند که پرانرژی هستند و تجربه بالایی دارند. ضمن اینکه حمایت مردم هم می‌تواند کمک مؤثر باشد. باید خط دفاع ما اشتباه نکند، هافبک‌ها بازی سازی خوبی داشته باشند و مهاجمان ما از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند بهتر استفاده را داشته باشند.

شاهرخ بیانی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید تیم ملی باز هم تغییراتی برابر آمریکا خواهد داشت یا با همان ترکیب ولز به میدان خواهد آمد؟ گفت: به طور حتم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. کارلوس کی روش اعتقاد بیشتری به لژیونرها دارد چون می‌داند آنها ترسی ندارند تا مقابل بازیکنان اروپایی بازی کنند. به طور حتم این دیدار هم با یکی دو تغییر انجام خواهد گرفت. آنالیز قوی از تیم ملی آمریکا و پیدا کردن نقاط ضعف این تیم توسط کادر فنی و انجام دستورات سرمربی تیم ملی در زمین توسط بازیکنان می‌تواند باعث صعود ایران به مرحله بعد باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس