وزیر صهیونیست: معضل اصلی اسرائیل تقویت ائتلاف ایران و روسیه است

«حاییم رامون» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که معضل اصلی تل آویو، هم پیمانی میان ایران و روسیه است.

به گزارش مشرق، حاییم رامون وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو در سال ۲۰۰۶، در گفتگو با کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: معضل اساسی اسرائیل در شرایط کنونی ائتلاف شکل گرفته میان ایران و روسیه است، این هم پیمانی پیامدهای سنگینی دارد که باید ما را نگران کند.

رامون افزود: پوتین در این روزها به مذاکره و گفتگو با مقامات ایرانی مشغول است و این دغدغه اصلی وی در این روزها است، ائتلاف ایران و روسیه در شرایط کنونی باید ما را نگران سازد چون این هم پیمانی حتی از زمان جنگ سوریه نیز قوی‌تر شده و پیامدهای خطرناکی خواهد داشد.

وی در ادامه این گفتگو به تهدیدات ناشی از مقاومت در لبنان و سوریه علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: من از این مساله نگران هستم که همکاری نزدیک میان ایران و روسیه به دستیابی حزب الله لبنان به سیستم‌های دفاع موشکی پیشرفته منجر شود، مسأله‌ای که موازنه قوا در منطقه را برهم خواهد زد.

وی افزود: ما اجازه نمی‌دهیم ایران، حزب الله را به این گونه از تسلیحات مجهز سازد، چون در این صورت واقعیت‌های میدانی تغییر می‌کند و باید با هر هزینه‌ای از این رخداد جلوگیری کنیم.

حاییم رامون با تاکید بر اینکه روسیه به هم پیمان اصلی ایران در همه بخش‌ها تبدیل شده، افزود: در این شرایط اسرائیل باید در کنار اوکراین قرار بگیرد، نه به این معنا که به آنها سلاح بدهیم، اما باید با اتخاذ مواضع و دیگر اقدامات بدون عبور از خط قرمز در کنار کی‌یف باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    حاییم رامون عجب مشنگیه! ظاهرا بیکاری بد جوری به وی فشار آورده و اوضاع ذهنی اش را به هم ریخته! یادش رفته که حزب الله از تسلیح موشک عبور کرده و به نسلیح پهپاد و.. رسیده‌ و حتی عملیات موشکی و پهپادی داشته از صهیونیستها حتی زهر چشم گرفته و وادار به کارهایی هم کرده!. این که مناسبات هوشمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کشورها و از جمله روسیه موجب نگرانی صهیونیست هاست این اصلا هدف نظام اسلامی است. واقعا طرف ترسیده و در کنار اوکراین قرار گرفتنشان را با رعایت خطوط قرمز اعلام می کند!این دیگر هراس عملی صهیونیست های احمق است چرا که خطوط قرمز را روسیه اعلام کرده و این صهیونیست مدعی رعایت آن شده!. رامون با سخنان خود نشان داده که صهیونیست ها رفتنی اند ، به زودی.
  • نا‌شناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    شکی نیست که اسرائیل با این نگرانی که داره و همیشه هم داره میگه نگرانم! بخواد به ارتباط ایران و روسیه با انواع و اقسام تحرکات و تشنجات و فریبکاریا صدمه بزنه حتی آمریکا و اروپا هم از ارتباط دوستانه و قوی ایران و روسیه سخت نگران هستن و قصد شکاف و دشمنی افکنی میان این دو کشور دوست رو دارن که ان شا الله به هدف پلیدشون نمیرسن واسه همینم اسرائیل میگه با اوکراین هستیم تا روسیه از ایران دور شه. .. عجب فیلمی هستن دشمنامون....
  • DE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    به شما صهیونیست ها دولت جعلی غاصب چه مربوطه ؟ حسود هرگز نیاسود! از حسادت برید بمیرید! ایران ازاده با هر کشوری بخواد رابطه همه جانبه داشته باشه!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس