کد خبر 1440639
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
جام جهانی قطر| کامبک دیدنی صربستان در نیمه نخست بازی با کامرون

نیمه نخست اولین بازی از دیدارهای روز نهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی صربستان مقابل کامرون خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، در اولین بازی از روز نهم جام جهانی ۲۰۲۲، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران، در گروه G در ورزشگاه الجنوب، تیم‌های ملی کامرون و صربستان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با برتری ۲ بر یک صربستان خاتمه یافت.

در این بازی در حالی که صرب‌ها کنترلی نسبی بر توپ و میدان داشتند، کامرون حملات زهردارتری ترتیب داد که یکی از آنها در ۲۹ دقیقه به کرنری منتهی شد که گل ژان کارل کاستلتو ا در پی داشت.

کامرونی‌ها تا آخرین دقیقه نیمه نخست تیم برتر میدان بودند و خود را برای رفتن به رختکن آماده کرده بودند که ارتکاب یک خطا در میانه میدان به ضررشان تمام شد چرا که توپ ارسالی توسط دوشان تادیچ روی سر پاولوویچ فرود آمد و او با ضربه‌ای زیبا دور از دستان دروازه‌بان کامرون، گل تساوی را در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده برای صربستان زد. کامرون هنوز از شوک دریافت این گل درنیامده بود که دومین گل را هم دریافت کرد. صرب‌ها دو دقیقه بعد از گل نخست خود حمله دیگری را توسط زیوکوویچ ترتیب دادند که در ادامه با شوت زیبای ستاره خط میانی‌شان سرگئی میلینکوویچ ساویچ همراه شد و ستاره لاتزیو گل دوم را به ثمر رساند و به این ترتیب نماینده اروپا بازی باخته را در نیمه نخست برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    کامبک در زبان فارسی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس