کد خبر 1440937
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
جهان اسلام از میزبانی قطر خوشحال است

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر را افتخاری برای جهان اسلام دانست.

به گزارش مشرق، ایلکای گوندوغان ستاره ترک‌تبار تیم ملی فوتبال آلمان با ابراز رضایت از برگزاری جام جهانی در یک کشور مسلمان اظهار داشت: قطر میزبانی خوبی از جام جهانی فوتبال داشته و من به عنوان یک مسلمان از این اتفاق مهم خوشحال هستم. البته نه تنها من بلکه جهان اسلام نیز از برگزاری بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان در یک کشور مسلمان خوشحال هستند. باید بپذیریم که قطر در برگزاری این تورنمنت قدرتمند ظاهر شد.

متن گفت وگو گوندوغان با خبرنگاران در روزنامه الرایه منتشر شده است.

عضو تیم ملی فوتبال آلمان در گفت و گو با خبرنگاران اشاره به عکس تیمی و حرکت ژرمن‌ها در بازی نخست آلمان توضیح داد: بازیکنان ما به خاطر برخی تصمیمات فیفا معترض بودند و اینگونه اعتراض خود را نشان دادند. در برخی از مواقع باید با تیم همراه باشیم. پیامی که قرار بود از طریق آن عکس ارسال شود ارسال شد و اکنون باید تمام تمرکزمان بر روی فوتبال و صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد.

تیم ملی فوتبال آلمان در گروه پنجم جام جهانی با اسپانیا، کاستاریکا و ژاپن همگروه است و با یک امتیاز در انتهای جدول مسابقات قرار دارد. این تیم در دیدار پایانی خود باید به مصاف تیم کاستاریکا برود. تنها راه صعود آلمان به مرحله یک‌هشتم نهایی پیروزی در برابر نماینده آمریکا جنوبی است.

البته تمام این احتمالات به دیدار ژاپن و اسپانیا بستگی دارد. پیروزی ژاپن مقابل اسپانیا ممکن است حکم به حذف آلمان در جام جهانی بدهد. ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز از دور گروهی حذف شده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس