برندهای مختلفی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند، با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و بکارگیری آنها، محصولاتی را ارائه می‌دهند که بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. برند سونی نیز یکی از همین برندهای بسیار معتبر است که در ساخت محصولات خود از مزیت‌های بسیار خوبی استفاده کرده است.

تلویزیون x85j نیز یکی از همین محصولات بسیار مناسب است که در سال‌های اخیر توسط برند سونی ارائه شد. اما برای انتخاب تلویزیون سونی یا مخلفات دیگر آن مثل ساندبار و غیره چه چیزی در اولویت است؟ به عقیده شما یک تلویزیون یا ساندبار خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟ آیا تاکنون به برترین مزیت‌های تلویزیون و ساندبارهای سونی فکر کرده‌اید؟ اگر شما نیز در این مورد اطلاعاتی ندارید، پس تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید که بتوانید خرید مناسبی از این برند داشته باشید.

3 نکته مهم که زمان خرید ساندبار سونی باید به آن توجه کرد

خانه سونی

سونی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که شرکت اصلی آن در کشور ژاپنبوده و در هر کشور دارای نمایندگی جداگانه است. خانه سونی نیز یکی از نمایندگی‌های معتبر این برند است.

این برند با کشورهای زیادی همکاری داشته و تمامی محصولات صوتی و تصویری خود را به کشورهای مختلف صادر کرده است. برند سونی با استفاده از آخرین تکنولوژی و بهره‌گیری از ویژگی‌های نوین، محصولی را خلق کرده که برای تمام مشتریان جذاب باشد.

علت استفاده از ساندبار!

با پیشرفت نسخه‌های مختلف از تلویزیون‌ها، ساندبار سونی در مزیت‌ها و نسخه‌های مختلف ارائه شد. یکی از متداول‌ترین سوالاتی که برای مشتریان سونی رخ می‌دهد این است که اصلا چرا باید از ساندبار استفاده کنیم؟ خب پاسخ کاملا مشخص است.

باندها و بلندگوهای تلویزیون‌های x85j که در این مقاله درمورد آنها صحبت خواهیم کرد، دارای چهارچوب‌ها و محدوده‌های خاصی هستند( که البته این چهارچوب‌ها برای تمامی محصولات درنظر گرفته شده است) به زبان ساده‌تر، تمامی تلویزیون‌ها دارای یک محدوده صدا هستند که باعث می‌شود میزان پشتیبانی سیستم صدا تلویزیون، از ویدیو یا موزیک یا هرچیز دیگری، در یک حد و اندازه استاندارد باشد.

اما با استفاده از سیستم ساندبار، میزان پشتیبانی از صدا افزایش چشمگیری خواهد داشت و این سیستم به عنوان یک تقویت کننده یا پشتیبانی کننده عمل می‌کند. به همین دلیل است که برند سونی از این ساندبارها استفاده کرده و برای افزایش میزان صدا، این محصولات را در کنار تلویزیون‌ها ارائه داده است.

تلویزیون x85j

تلویزیون x85j یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین تلویزیون‌هایی است که برند سونی منتشر کرده است. در تولید این محصول از بسیاری ویژگی‌ها و مزیت‌های فنی بهره‌گیری شده که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

  • پشتیبانی از قابلیت جست‌وجو صوتی
  • فروشگاه گوگل پلی
  • اتصال بی‌سیم USB و WI-FI
  • حافظه داخلی 16 گیگ
  • سیستم عامل اندروید
  • قابلیت نمایش رنگ‌های زنده
  • قابلیت base reflex
  • توان صوتی 20 وات
  • استفاده از موتور پردازنده X1
  • کیفیت تصویر 4K
  • نرخ 120 هرتز برای رفرش تصاویر
  • استفاده از DIRECT LED برای پردازش تصاویر
  • قابلیت سازگاری با apple airplay

هرکدام از این ویژگی‌ها نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. برای مثال در نسخه تلویزیون x85j پشتیبانی از جست‌وجوگر صوتی و رفرش تصاویر افزایش یافته و قابلیت‌های مختلفی به این نسخه از تلویزیون‌ها اضافه شده است.

3 نکته مهم که زمان خرید ساندبار سونی باید به آن توجه کرد

طراحی محصول

امروزه یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی لوازم خانگی مورد توجه طراحان قرار گرفته، استفاده از الگوهای ساده و ظریف است. در طراحی تلویزیون‌های x85j قاب‌های بسیار ظریف و حتی غیر قابل مشاهده برای محصول در نظر گرفته شده است. پایه‌های این تلویزیون به صورت کوتاه طراحی شده و فاصله آنها با سطح میز حداکثر 5 تا 10 سانتی‌متر است. استفاده از الگوهای ظریف و قاب‌های مشکی مات، یکی از مثبت‌ترین نکات تلویزیون‌های x85j بود.

ساندبار چیست؟

ساندبار یک سیستم صوتی بسیار قوی است که به دو صورت بی‌سیم و سیمی ساخته شده و به تلویزیون متصل می‌شود. این سیستم توان صوتی تلویزیون را به حد چشمگیری افزایش داده و میزان صدا را بالا می‌برد. این ساندبارها بین 300 تا 1000 وات قدرت داشته و باعث می‌شوند که شما میزان صدا را با قدرت بیشتری بشنوید.

ویژگی‌ های فنی ساندبار

ساندبارها با توجه به نسخه‌های مختلف تلویزیون‌ها و با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی ارائه می‌شوند. در بسیاری از نسخه‌های ساندبار، استاندارهای روز و مزیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

  • استفاده از قناوری dolby
  • استفاده از حالت‌های مختلف
  • اتصال بی‌سیم
  • اتصال به وای‌فای و بلوتوث

در تمامی این نسخه‌ها، استفاده از ویژگی‌های ذکر شده و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، مورد توجه تولیدکنندگان برند سونی است.

3 نکته مهم که زمان خرید ساندبار سونی باید به آن توجه کرد

3 نکته مهم در خریداری ساندبار

برای خرید یک ساندبار مناسب نکات زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کنید، اما به صورت کلی 3 نکته اصلی وجود دارد:

محل قرارگیری ساندبار

ساندربارها در ابعاد و حجم‌های مختلفی تولید می‌شوند. مثلا برای تلویزیون x85j ساندبارهای مخصوصی ارائه شده که در مقابل تلویزیون قرار می‌گیرد. نکته‌ایی که حائز اهمیت است این است که هنگام خرید ساندبار دقت کنید حجم و ابعاد و نحوه قرارگیری ساندبار با تلویزیون شما مغایرت نداشته باشد و بتوانید آن را در جای درستی قرار دهید.

میزان صدا

توجه به میزان افزایش صدا توسط ساندبار یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. ساندبارها باید قابلیت افزایش صدایی بیشتر از تلویزیون را داشته باشند و به نوعی صدای سه بعدی ایجاد کنند.

دیگر امکانات ساندبار

استفاده از قابلیت اتصال با بلوتوث، وای‌فای، گوگل پلی و غیره و همچنین ایجاد شفافیت در صدا از جمله دیگر امکاناتی است که در هنگام خرید ساندبار باید به آن توجه کرد. هرچند که ساندبارهای تولید شده توسط سونی تمام این مزیت‌ها را دارد..

قیمت محصول ها

برند سونی باتوجه به کیفیت و مزیت‌هایی که برای تلویزیون x85j و ساندبار بکار برده، قیمت بسیار منصفانه‌ایی هم درنظر گرفته است. قیمت تلویزیون x85j وساندبار آن، در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر این برند به صورت واضح قابل مشاهده است.

کلام آخر

ارتباط بین تلویزیون و ساندبار بسیار نزدیک است. پس اگر شما هم از جمله کسانی هستید که تلویزیون x85j را خریداری کرده یا قصد خرید آن را دارید، ساندباری خریداری کنید که کاملا با آن مرتبط باشد و فضایی شبیه سینما را برای خود ایجاد کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس