کد خبر 1441036
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
ایران ولز نمایه

در طول روزهای پس از پیروزی تیم ملی مقابل ولز نگاه اهالی فوتبال و طرفداران این رشته به صعود تیم ملی کاملاً امیدوارانه شده است.

به گزارش مشرق، درخشش ستاره های سفید پوش تیم ملی در دیدار با سرخپوشان ولز و پیروزی کشورمان در دومین دیدار مسابقات جام جهانی، موجی از امیدواری را بین طرفداران این رشته در کشورمان به وجود آورد که تیم ملی مان به دور دوم صعود می کند.

دیدار دوم تیم ملی در چارچوب رقابت های بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال بر خلاف بازی اول (که با شکست ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلیس و رقم خورد) با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ولز به پایان رسید. ظرف روزهای گذشته تا پیش از رسیدن به دیدار با آمریکا، بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌های مختلف رسمی و غیررسمی در فضای مجازی با انتشار نظرسنجی های گوناگون در رابطه با بخت و احتمال پیروزی تیم های ایران آمریکا و یا مساوی این بازی به بررسی شرایط و نگاه مردم به تیم ملی فوتبال کشورمان پرداختند.

در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبر ورزشی این سوال از مخاطبان مطرح شده که: «پیش بینی شما از نتیجه دیدار ایران و آمریکا چیست؟». نکته حائز اهمیت این است که طبق پیش بینی های بعمل آمده از قبل بیش از نیمی از مخاطبان رای به برد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با آمریکا داده اند.

حمایت ۷۷ و نیم درصدی مردم از صعود تیم ملی

در واقع ۶۶ درصد از تعداد ۶۶ هزار و ۸۳۹ نفر شرکت کننده در این نظرسنجی(تا عصر امروز – سه شنبه هشتم آذر) معتقدند شاگردان کارلوس کی روش توانایی شکست دادن آمریکا را دارند.

همچنین باید گفت که ۱۷ و نیم درصد از این تعداد نیز رای به احتمال مساوی شدن نتیجه بازی داده اند و باز هم ایران را بازنده این دیدار پیش بینی نکرده اند تا مجموع این دو، ۷۷ و نیم درصد آرا را به خود اختصاص بدهد. نتایجی که هر دو آنها در نهایت منجر به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور دوم رقابت ها می شود.

اتفاق مهمتر این است که تنها ۱۶ و نیم درصد از مخاطبان سایت خبر ورزشی این احتمال را داده‌اند که شاید تیم آمریکا در این دیدار برنده شود!

قطعاً این موج حمایتی و انرژی مثبت برای تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند پیام مهمی برای اعضای کادر فنی و تیم ملی فوتبال داشته باشد و آن هم چیزی نیست جز اعتماد اهالی فوتبال به ملی پوشان کشورمان در دیدار امشب.

لازم به ذکر است؛ بازی تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در چارچوب دیدار سوم مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه دوحه آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس