دروازه‌بان آمریکا: می‌دانستیم ایران در لحظات پایانی فشار می‌آورد/ خودمان را آماده کرده بودیم

دروازه بان تیم ملی آمریکا گفت: ما می دانستیم ایران چقدر در لحظات پایانی می تواند به ما فشار بیاورد.

به گزارش مشرق، مت ترنر پس از پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان گفت: ما می دانستیم در دقایق پایانی ایران حمله خواهد کرد و ما باید انتظار چه چیزی از حریف را داشته باشیم. اگر به جام جهانی گذشته نگاه کنیم، ایران همان DNA را داشت. همان گونه که در بازی مقابل پرتغال حمله می کرد و سعی داشت از ارسال های هوایی موقعیت بسازد و همچنین به دنبال گرفتن پنالتی باشد. ما می دانستیم چه چیزی منتظر ماست و برای همین خودمان را آماده کرده بودیم.

دروازه بان تیم ملی آمریکا اظهار داشت: به نظرم ما نمایش بسیار خوبی داشتیم. بچه ها با هم صحبت می کردند و هماهنگ بودند و توانستیم یک کلین شیت به ثبت رسانیم و یک برد ارزشمند بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار ایران - آمریکا

ترنر گفت: داستان وقت های اضافی این جام جهانی واقعا دیوانه کننده است. ما می دانستیم ایران در آن دقایق چقدر خوب کار می کند و چقدر می تواند به ما فشار بیاورد. آنها در بازی های قبلی توانسته بودند موقعیت های زیادی ایجاد کنند و همین موضوع باعث شده بود تا خودمان را آماده سازیم.

دروازه بان تیم ملی آمریکا در خصوص مسائل سیاسی این مسابقه گفت: فکر نمی کنم فشاری روی تیمی بوده باشد. از زمانی که سوت بازی زده شد همه به فکر فوتبال بودند و این چیزی است که فوتبال را زیبا کرده تا همه را گرد هم آورد. به نظرم بازی بسیار جذابی بود، روح خوبی داشت و هر ۲ تیم پرتلاش ظاهر شدند و ما خوشحالیم که برنده بازی شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانیییییییی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 1
    شما فشار آوردین ولی تیم ملی به کیروش باخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس