کد خبر 1441404
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
گوشی ویوو

گوشی Vivo Y۰۲ که اخیراً عرضه شده است، دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

به گزارش مشرق، شرکت ویوو اخیراً یک گوشی هوشمند جدید به نام Vivo Y۰۲ رونمایی کرده است؛ این محصول جایگزین گوشی Vivo Y۰۱ است که اوایل سال جاری به صورت رسمی عرضه شد. گوشی هوشمند Vivo Y۰۲ دارای صفحه‌نمایش IPS LCD با رزولوشن +HD است. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه شده است، یک دوربین هشت مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نیز در طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

گوشی Vivo Y۰۲ چه مشخصاتی دارد؟ +عکس

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y۰۲ از تراشه Helio P۲۲ بهره می‌برد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این تراشه با دو یا سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Vivo Y۰۲ با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و از ویژگی‌هایی مانند سیم‌کارت دوگانه، وای‌فای دو بانده، بلوتوث پنج، GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول ۸.۴۹ * ۷۵.۶۳ * ۱۶۳.۹۹ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۸۶ گرم است. گوشی Vivo Y۰۲ در رنگ‌های آبی و خاکستری با قیمت ۹۵ دلار طی چند روز آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y۰۲ چه مشخصاتی دارد؟ +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس