کد خبر 1441436
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
عکس| مهدی طارمی در کنار نامداران فوتبال جهان/ افتخاری دیگر برای ستاره پرسپولیسی

با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی که در این دوره از رقابت‌های جام جهانی موفق شد با زدن دو گل بهترین مهاجم فوتبال ایران در ادوار جام‌های جهانی لقب بگیرد یکی از بهترین مهاجمان از نظر تعداد شوت به دروازه حریفان است.

مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در این دوره در سه بازی و مجموع ۲۷۰ دقیقه موفق شده ۲ شوت در چارچوب به سمت دروازه حریفان شلیک کند و در رده ششم بهترین‌ها جای بگیرد.

کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه با ۶ و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با ۵ شوت به چارچوب در رده های اول و دوم جدول بیشترین شوت به چارچوب توسط یک بازیکن قرار دارند. لواندوفسکی از لهستان (۳)، فرناندز از پرتغال(۳) و پولیسیچ از آمریکا (۳) در رده های دوم و سوم قرار دارند.

طارمی در این رقابت‌ها علاوه بر زدن دو گل یک پاس گل هم در بازی برابر ولز در کارنامه خودش ثبت کرد تا عملکردی قابل قبول را از نظرآمار فردی برای خودش به جا گذاشته باشد. مهاجم تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها در مجموع چهار بار اقدام به شوت کرده بود که ۲ تا از آنها (۵۰%) تبدیل به گل شدند.

عکس| مهدی طارمی در کنار نامداران فوتبال جهان/ افتخاری دیگر برای ستاره پرسپولیسی

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس