کد خبر 1442028
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
قتل

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: سارق طلافروشی بازار مظفریه شهر همدان پس از ۲ فقره قتل در کمتر از شش روز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار رضا زارعی روز جمعه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بازار مظفریه شهر همدان و اطلاع آن به پلیس آگاهی، ماموران بررسی صحنه جرم در صحنه قتل حضور یافتند.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، شناسایی قاتل را در دستور کار قرار دادند و در مراحل اولیه چهره سارق از طریق دوربین های مدار بسته خارج شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات متهم وی پیش از بروز این واقعه، راننده بیابان بوده که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار می گذارد.

سردار زارعی افزود: حدود یک ماه پیش به تهیه سلاح گرم اقدام می کند و فکر سرقت از طلافروشی به سرش می زند.وی گفت: ساعت حوالی 8:15 روز حادثه مقتول اقدام به نیمه باز کردن کرکره مغازه کرده و در حال بستن کرکره بود که قاتل بلافاصله وارد طلافروشی می شود.

وی افزود: صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی می کند اما سارق دو تیر به سمت او شلیک می کند سپس زیور آلات، سکه و طلاهای تعمیری موجود در ویترین را به سرقت می برد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهم سپس به سمت هرمزگان متواری شده و در حاجی آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا می شود.سردار زارعی اظهار کرد: این زن برای خرید مواد مخدر برای متهم اقدام می کند سپس وی را به باغی که همسرش در آن نگهبانی می داد برای استعمال مواد مخدر می برد.

وی بیان کرد: نگهبان باغ با دیدن طلاها وسوسه می شود و از متهم می خواهد که زیورآلات سرقتی را در اختیار او قرار دهد که با مقاومت سارق مواجه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات سارق طلافروشی، این مرد وی را به مرگ تهدید می کند و با سلاح سرد به وی حمله ور می شود اما او با شلیک ۲ گلوله او را نیز به قتل می رساند.

سردار زارعی افزود: بنابراین سارق طلافروشی که در بازار مظفریه شهر همدان مرتکب قتل شده بود دوباره در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان دست به دومین قتل می زند.

وی گفت: این سارق پس از ۲ فقره قتل با فرد دیگری در منطقه ششصد دستگاه حاجی آباد آشنا می شود و به منزل او مراجعه می کند که عوامل انتظامی با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    13 9
    ریشه هردوقتل اعتیاد وفقر است. مسئولان درخواب خرگوشی
    • محمد قزل IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 1
      شغل داشته راننده بیابان بوده غلط کرده معتاد شده
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      9 0
      ب جز اینایی که فرمودی بی دینی، بی ایمانی، دور شدن از اهل بیت وخدا هم هست
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 1
      اعتیاد نه فقر .. پس لطفا موضوع را به نفع خود . مصادره نکن !!!
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      4 1
      تو خودت در پیشگاه خدا مسوول هستی بی شرف
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      چرند نگو. اختیار داشته که قتل نکنه و بره کارگری، گدایی یا حتی گوشه خیابون مردن، اما قتل نکنه. نون که نزدیده طلا دزدیده. اعتیار هم خودش بهش رجوع کرده. در کل استفراغات غرب‌زده‌ها رو تکرار نکن
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      چرند نگو. اختیار داشته که قتل نکنه و بره کارگری، گدایی یا حتی گوشه خیابون مردن، اما قتل نکنه. نون که نزدیده طلا دزدیده. اعتیاد هم خودش بهش رجوع کرده. در کل استفراغات غرب‌زده‌ها رو تکرار نکن
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      مسوولان ما در خواب نیستند بلکه لجبازی می‌کنند. یادمه ی نفر نامه نوشت به مسوولی و گفت باید فلان مسوول برکنار شود و انتخابات زودهنگام برگزار شود چند روز بعدش اون مسوول سخنرانی کرد و گفت باید فلان مسوول بماند. خخخخخخخ.اون مسوول هم ماند و وضع کشور شد وضع امروز و گرانی و اغتشاش. خخخخخخخ. کاش مسوولان ما خواب بودند زیرا امید بیداری هستش ولی آیا لجبازی درمانی داره؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 1
    خدا لعنت کند انی را که گفت اعتیاد جرم نیست و مریض است با حرفهای به ظاهر قشنگ و باطن شیطانی اعتیاد را در کشور افزایش دادن انها هم در خون این دو تن مقضر و دست دارن
  • یاسر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 2
    چرا به سرقتهای طلافروشیها خیلی زود و با همه امکانات رسدگی میشه و به نتیجه هم میرسه ولی برای سرقتهای خودرو و منازل اینطور نیست؟
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    5 1
    بدبختی از روزی شروع شد که به معتاد گفتند بیمار نه مجرم اگر مجازات اعدام در انتظار مصرف کننده مواد مخدر بود یارو از ترس جانش غلط می کرد طرف مواد بره خود اعتیاد فقر اوره تازه اینهمه هم مواد فروش به وجود نمی آمد تا این متقاضیان مفنگی هستند تولیدکنندگان مواد هم هستن.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    حرص و مال اندوزی و اعتیاد
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 1
    روابط عمومیش بالا بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس