کد خبر 1442646
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
طراحی ژست معروف آلمانی‌ها کار این دو نفر بود!

نشریه بیلد با انتشار مطلبی فاش کرد ۹ بازیکن تیم ملی آلمان حرکت جنجالی در عکس تیمی را دوست نداشتند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آلمان در عملکردی ناامیدکننده در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی از دور مسابقات کنار رفت تا انتقادها از این تیم به اوج برسد.

با این حال یکی از نکات حاشیه ای پیرامون آلمانی ها، حرکت جنجالی آنها پیش از شروع بازی برابر ژاپن به هنگام ایستادن برای گرفتن عکس تیمی بود. جایی که آنها با گرفتن دستان خود جلوی دهانشان به ممنوعیت فیفا در بستن بازوبند کاپیتانی مخصوص اعتراض کردند.

حالا نشریه بیلد فاش کرده در بین بازیکنان آلمان، تنها مانوئل نویر و لئون گورتزسکا، دو ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ مایل به انجام اینکار بودند و دیگر بازیکنان را هم ترغیب کردند.

حتی بیلد مدعی شده جاشوآ کیمیش هم بعد از قطعی شدن انجام این تصمیم، از بازیکنان خواسته مخالفتی نکنند تا مشکلات درون تیمی پیش از شروع مسابقه اردو را مشوش نکند.

به هرحال این حرکت بازیکنان تیم ملی آلمان موافقان و مخالفان زیادی داشت و باید دید سرانجام این اقدام چه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    این آلمان فرهنگش از پی بست خراب هست. ببینید ایران اینهایی که رفتارشون با کانالهای ماهواره‌ای غرب کنترل میشه فکر نمی‌کنند که طراح های این ضد رفتارها کجا و کیا هستند ولی رفتار تیم آلمان رو ببینند و درس بگیرند. در ایران مردم مجاز به هر کاری هستند به و فقط دکور حجاب هست تو غرب مردم مجاز به هر کاری نیستند ولی دکور حجاب رو ندارند. ببینید با فشار روانی غرب ذهنیت زندگی خودتون رو از دست ندید.بخاطر ذهنیت منفی قاطی مواد نشید والا زندگی که تو ایران هست تو غرب نیست. منتهی ایران دکور و ظاهر سازی ندارد ولی غرب کل سیستمش دکورش هست. مثل همین فوتبال دکوری.
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    10 1
    آلمان هم در سیاست و هم در ورزش سیر قهقرایی دارد و بزودی زمین خواهد خورد، و به دنبال آن، اتحادیه اروپا منحل خواهد شد، و بسیاری از اروپایی ها در جنگل‌های لجن‌زده زندگی خواهند کرد.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 1
      معلومه جنسش تقلبی بوده
  • سید IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    7 1
    مشکل سقوط توان و شوکت بازی شان در سال های اخیر که برایشان عقده شده است را به نوعی خواستند بگشایند!!!!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    6 0
    مثل برخی بازیکنان پرحاشیه و خرابکار برخی تیم های ملی ایران مثل فوتبال ساحلی و واترپلو و... که بقیه رو تحریک یا مجبور به اقدامات ضد ملی کردند
  • SE ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 0
    پس حالا معلوم شد ورود به عرصه سیاسی باعث اختلاف در تیم و عدم نتیجه گیری مناسب می‌شود. تیم ما هم در بازی اول دچار چنین تضادهای درونی شده بود که انطور به انگلیس باختند
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ورزش سه، سایتی فاسد است که سال‌هاست مشغول حرکات براندازانه از جمله تبلیغ ربای یهودیان، به رسمیت‌شناسی رژیم غاصب صهیونیستی، ترویج بدحجابی و اختلاط زنان و مردان ورزش‌کار، تبلیغ حَور زنان در ورزشگاه مردان و مسائل سیاسی با پوشش ورزشی است و گزارشات متعدد مردمی به نهادهای ذیربط از جمله پلیس فتا و کمیته فیلترینگ هم تحقیقا دارای اثر هیچ بوده است. انگار که پشت‌شان به جای محکمی مثل سفارت انگل لیس و ... گرم است
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 0
    الحمد الله، قوم لوط گم شدن به طویله‌ای که ازش آمده بودند. شعار آزادی و دموکراسی‌شان هم با اجبار کردن اکثر بازیکنان دروغ از آب درآمد. آلمان مهد آدم حساب نکردن مردم
    • FR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      من هم جنس باز نیستم چون طبیعت من نه این است و نه میخواهم با قوم لوط به خطه قیامت بیایم ولی حتی این از اقا زادگی و تاراج بیت المال و فساد در زمین به کام اسلام از هم جنس بازی بدار است
  • FR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    سوال کدام گناه بد تر است ؟ اینکه لباس مذهبی و یا ابای مقدس شیعه را بپوشی و برای نماینده مجلس شدن قول بدهی که قانون شفافیت را در مجلس اسلامی به تصویب میرسانی و در عمل بر عکس ان را انجام دهی ؟ و یا اقا زاده باشی و میلیارد میلیارد بیت المال را بالا بکشی و یا بدزدی ؟ و یا هیچ از این کارها را نکنی و هم جنس باز باشی ؟ کدامش به اسلام و کشورت بیشتر ضربه به اسلام میزند ؟!
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    متاسفانه عده کثیری از مردم دنیا دنباله رو افراد معدودی هستند که اکثرا صلاحیتی به جز در موارد سطحی و بیهوده ندارند. اکثریت جمعیت دنیا قدرت فکر و تحلیل ندارند و تابع رسانه ها و جو هستن.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    بهتره بروند دنبال کار تبلیغ برای همجنس بازی ! برای فوتبال که بدرد نخوردند با این همه دنگ و فنگ در دور گروهی حذف شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس