تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مسمومیت دانشجویان 3 دانشگاه

سازمان امور دانشجویان درباره بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه های صنعتی اصفهان،صنعتی اراک و خوارزمی توضیحاتی رائه داد.

به گزارش مشرق، سازمان امور دانشجویان درباره بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

« به اطلاع دانشگاهیان و ملت شریف ایران می رساند، به دنبال بروز بیماری گوارشی تعدادی از دانشجویان دانشگاه های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی «پردیس کرج» نظر به اهمیت سلامت دانشجویان، سازمان امور دانشجویان به عنوان حامی حقوق مادی و معنوی دانشجویان، از ابتدای بروز این بیماری، اقدامات نظارتی و پیگیری مسائل بوجود آمده را در این دانشگاه ها دنبال نموده و تا حصول نتیجه نیز ادامه خواهد داد. با پیگیری های انجام شده اقدامات نخستین، اعم از آزمایش‌های مختلف از آب آشامیدنی و غذای دانشجویان و همچنین نمونه برداری‌های انسانی صورت گرفته است که نتایج آن در دست بررسی است.

* تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان و متخصصان

این سازمان با تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان و متخصصان مرتبط ضمن بررسی همه جانبه و بازدید میدانی از دانشگاه های مذکور، برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لذا هم‌اکنون شرایط دانشگاه ها در حالت پایدار بوده و همکاران ما با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بر کلیه فرایندهای تهیه، طبخ و توزیع غذا نظارت دارند.

در همین راستا، با توجه به فصل پاییز و شیوع بیماری‌های فصلی از جمله مشکلات گوارشی و ویروسی، سازمان امور دانشجویان به دانشگاهیان محترم و خانواده گرانقدر دانشجویان ضمن تأکید بر حفظ آرامش و عدم توجه به شایعات، این اطمینان را می‌دهد که متخصصان حوزه سلامت و مسئولین دانشگاه ها در تلاش می باشند تا ضمن جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات با جدیت پیگیر علل و عوامل این حادثه باشند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    این ستاد ها و کمیته های مسخره رو تعطیل کنید. مسول انقلابی فاقد برخورد انقلابی بدرد نمی خوره. طرف شراب خواری کرده و مسموم شده حالا افتادید دنبالشون!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس