عملیات ضد صهیونیستی در جنین/ اسارت فرزند رهبر ارشد جهاد اسلامی

نظامیان صهیونیست با یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری شمار زیادی از فلسطینی ها از جمله فرزند «بسام السعدی» را بازداشت کردند و با عملیات مقاومتی رزمندگان گردان های قدس مواجه شدند.

به گزارش مشرق، مبارزان مقاومت فلسطین سحرگاه امروز دوشنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی که به اردوگاه جنین یورش بردند، مقابله کردند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قدس- شاخه جنین ضمن اعلام این خبر افزود: مجاهدان ما شماری از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در اطراف منطقه «الهدف» را مورد تیراندازی گسترده قرار داده و شماری از آنها را زخمی کردند.

این خبر در حالی است که منابع محلی گزارش دادند که شمار زیادی از نظامیان اشغالگر صهیونیستی سحرگاه امروز با سلاح و خودروهای نظامی به چندین شهر در کرانه باختری از جمله الخلیل، بیت لحم، رام الله، البیره یورش بردند و ضمن تفتیش منازل شهروندان فلسطینی، شمار زیادی از آنها را به اسارت گرفتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه جنین، «یحیی السعدی» فرزند شیخ «بسام السعدی» از رهبران ارشد و اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به اسارت گرفتند. شایان ذکر است که شیخ بسام السعدی ماه هاست که توسط رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می‌برد و بیدادگاه رژیم اشغالگر بارها مدت بازداشت وی را تمدید کرده است.

عملیات ضد صهیونیستی در جنین/ اسارت فرزند رهبر ارشد جهاد اسلامی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس