کد خبر 1442385
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
بمباران بامدادی نوار غزه/ تل آویو: حملات پایان یافت

جنگنده های متجاوز اسرائیلی اهدافی را در نوار غزه در ساعات بامدادی روز یکشنبه بمباران کرد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی ساعات نیمه بامداد امروز یکشنبه اهدافی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد.

در همین ارتباط گفته شده که هواپیماهای متجاوز اسرائیلی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در غرب استان خان یونس را هدف قرار داده و دقایقی بعد دو زمین کشاورزی را هم در شرق گذرگاه رفح و شرق استان مرکزی بمباران کردند.

جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی همچنین یک برج دیده‌بانی مقاومت را هم در محله العمور در شهر الفخاری در شرق خان یونس هدف قرار دادند.

تا کنون این حملات در ساعات ابتدایی تلفاتی در پی نداشته است.

از سوی دیگر، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی مقاومت با جنگنده‌های اسرائیلی در جریان حملات بامدادی به نوار غزه مقابله کرده و به سمت آن‌ها آتش گشوده است. گردان‌های قسام تاکید کرد که مقابله با جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی با موشک‌های ضدهوایی و موشک‌های زمین به هوا انجام گرفته است.

همزمان، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در همان ساعات بامداد در خبری فوری اعلام کرد که ارتش در واکنش به شلیک مستقیم پدافند ضدهوایی مقاومت به سمت جنگنده‌های این رژیم در نوار غزه، یکی دیگر از پایگاه‌های حماس را بمباران کرده است. در عین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این خبر فوری از پایان حملات هوایی این رژیم به نوار غزه پس از بمباران تعدادی از پایگاه‌های حماس خبر داد.

ساعاتی قبل از انجام این حمله،، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که برآورد نهادهای امنیتی رژیم اسرائیل بر این است که شلیک راکت در عصر روز گذشته از غزه به سمت اراضی اشغالی، پاسخی از طرف جهاد اسلامی به ترور دو نفر از فرماندهان مقاومت در جنین در هفته گذشته بوده است. پیش از آن خبرگزاری شهاب در کانال تلگرامی خود در ساعات عصر شنبه از شلیک موشک به سمت یک شهرک صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داده بود. بر اساس اعلام این رسانه، منابع خبری عبری وقوع انفجار در یک شهرک اطراف غزه را تأیید کردند.

برخی رسانه‌های صهیونیست در این خصوص اعلام کردند که به نظر می‌رسد صدای انفجار مهیبی از شهرک‌های صهیونیست نشین کفار عزه و کیبوتس سعد شنیده شده است. تا کنون جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارات احتمالی این حادثه منتشر نشده است. دو روز پیش از این نیز، مقاومت فلسطین آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داده بود و بنابراین گزارش، در این آزمایش موشکی سه فروند موشک به سوی ساحل پرتاب شده بود. ماه گذشته نیز مقاومت فلسطین دو فروند موشک را به فاصله ۱۵ دقیقه به سمت دریا شلیک کرده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن NL ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    مثل یه وحشی به مردم بی دفاع حمله میکنه. صد هزار شکر خدا که نعمت دفاع داده وگرنه اوضاع هر روز ما دردناک تر از کشور های همسایه اسراییل بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس