واکنش آمریکا،انگلیس و فرانسه به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی

کاخ‌سفید، انگلیس، فرانسه و سازمان ملل به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، به دنبال شلیک تعداد زیادی راکت از سوی لبنان به سمت اراضی اشغالی، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: ما شلیک موشک از غزه و لبنان که اسرائیل را هدف قرار داد را محکوم می کنیم و از طرفین می خواهیم که خویشتنداری کنند!

بر اساس اعلام این رسانه، سازمان ملل نیز در بیانیه ای خبر داد: شلیک موشک از لبنان به سوی اسرائیل را محکوم می کنیم و از همه طرف ها می خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند.

وزارت خارجه اردن: ما در مرحله خطرناکی هستیم و آنچه در مرز لبنان اتفاق می افتد واکنشی است به آنچه در مسجد الاقصی شاهد بودیم.

به گزارش العربیه، سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به‌ دنبال تنش‌ های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.

از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید هم در این ارتباط گفت: از تداوم خشونت‌ ها نگرانیم و از همه طرف‌ ها می‌ خواهیم از تنش‌ های بیشتر خودداری کنند.

رسانه‌ها ساعاتی پیش از موشک باران گسترده شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

آژیر خطر در شهرک صهیونیستی «شلومی» به صدا درآمد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری ادعا کردند که سامانه پدافندی گنبد آهنین ۲ موشک به سمت یک هدف ناشناس شلیک کرد!

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره خبر داد: پناهگاه‌ها در منطقه «کرمئیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل به روی صهیونیست‌ها باز شده است. ستاره سرخ داود هم اعلام کرد که تا این لحظه ۳ صهیونیست در حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی بین حزب الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود. منابع عبری زبان از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی به طور کامل در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    عجیب نیست که کشور های متجاوز از یک کشور متجاوز دیگه حمایت نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس