1

در شبانه روز گذشته کرانه باختری شاهد درگیری میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی بود و شرایط سرزمین های اشغالی ملتهب شده است.

سرویس جهان مشرق - از روز گذشته سرزمین های اشغالی شاهد موج جدید تنش و درگیری میان صهیونیست ها و فلسطینیان است. اشغالگران صهیونیست که به دنبال برگزاری عید پسح در محوطه مسجد الاقصی هستند، دست به خشونت و تدابیر شدید علیه فلسطینیان زده اند.

سازمان های مقاومت فلسطین نسبت به هرگونه بی احترامی و یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند. پیش تر رسانه ها، تحلیلگران و مقامات کشورهای منطقه نسبت به بروز تنش و درگیری میان در سرزمین های اشغالی در ماه مبارک رمضان هشدار داده بودند.

از روز گذشته وضعیت سرزمین های اشغالی متشنج شده است. نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش برده و به شکل وحشیانه ای نمازگزاران و معتکفان را مورد ضرب شتم و حمله قرار داده اند. مقاومت فلسطین هشدار داده است که یورش نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران و معتکفان آن بی پاسخ نخواهد ماند.

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی هشدار داد آنچه در مسجد مبارک الاقصی می گذرد، تهدیدی جدی برای مقدسات ما است و مردم فلسطین باید با همه اجزای خود برای رویارویی اجتناب ناپذیر در روزهای آینده حضور داشته باشند. جنبش فتح نیز در هشداری نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی گفت آنچه در الاقصی اتفاق می افتد خطرناک است و اشغالگران هزینه آن را خواهند پرداخت.

همچنین داوود شهاب، رهبر جهاد اسلامی گفته است تا زمانی که تجاوزات وحشیانه به مردم و مقدسات ما ادامه دارد، آماده وارد شدن به رویارویی اجتناب ناپذیر در روزهای آینده هستیم و از همه مردم می‌خواهیم در دفاع از مسجد مبارک الاقصی در همه نقاط کشور آماده باشند. رشیده طلیب عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا، یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به معتکفان در مسجدالاقصی را محکوم کرد و نوشت: این حکومت آپارتاید خشن اسرائیل است؛ این وحشتناک است.

به دنبال یورش و تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی و ضرب شتم نمازگزاران، مقاومت فلسطین در غزه 16 راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرد که باعث فعال شدن سامانه گنبد آهنین شد. صهیونیست های منتقد نتانیاهو شدیدا نگران این مسئله هستند که وضعیت فعلی باعث بروز جنگی شبیه نبرد سیف القدس شود. نظامیان رژیم صهیونیستی نیز تعداد قابل توجهی از فلسطینیان را طی درگیری های اخیر در مسجد الاقصی دستگیر کرده اند. همچنین، در بیست و چهار ساعت اخیر در دیگر نقاط کرانه باختری درگیری هایی میان نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین اتفاق افتاده است.

ایتمار بن گویر، وزیر افراطی نتانیاهو در واکنش به حوادث و درگیری های اخیر در توییتر خود نوشت: «در پی حوادث دیشب امروز صبح خواستم تشکیل کابینه نظامی شدم. دولتی که من عضو آن هستم باید به شدت به شلیک موشک از غزه پاسخ دهد، موشک های حماس پاسخی فراتر از بمباران تپه های شنی و مکان های بدون حضور نفرات را می طلبد». المیادین خبر داده آرامش شکننده‌ای در نوار غزه برقرار است. مقامات امنیتی - نظامی رژیم صهیونیستی سطح آماده باش را بالا برده اند. امکان وقوع جنگ و درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی هر لحظه محتمل است.

دولت نتانیاهو که اکنون چند ماه است درگیر اختلافات و تنش داخلی میان صهیونیست ها است، شدیدا به دنبال راه فرار از وضعیت فعلی خود و پرت کرده حواس ها به سمت موضوع دیگری است. در نگاه دولت نتانیاهو بروز یک درگیری با سازمان های مقاومت فلسطین احتمالا بتواند شرایطی ایجاد کند که باعث شود تا فشار ها و حملات مخالفان علیه دولت فعلی رژیم صهیونیستی کاهش پیدا کند.

شلیک ۱۰۰ راکت به شمال فلسطین اشغالی

در ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه تاریخ ۱۷ فروردین، شمال سرزمین های اشغالی مورد حمله سنگین موشک های مقاومت قرار گرفت. به گفته منابع صهیونیستی، حجم حملات صورت گرفته، از بعد از جنگ ۲۰۰۶ (جنگ دوم لبنان) بی سابقه بوده است.

حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی در شمال اسرائیل همزمان با سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به لبنان انجام گرفته است. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی مدعی شد است طی ده دقیقه صد موشک به سوی این مناطق اشغالی شلیک شده است. منابع خبری اعلام کرده اند که تاکنون چند صهیونیست بر اثر این حملات زخمی شده اند.

فعال شدن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی

از صهیونیست های ساکنان مناطق شمالی سرزمین های اشغالی خواسته شده است که به پناهگاه ها بروند. خبرنگار نظامی شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تحولی دراماتیک، اسرائیل با ده‌ها موشک به طور همزمان از لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرده است که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه القلیله و زبقین در جنوب لبنان را هدف قرار داده است. دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که یوآو گالانت ارزیابی ویژه ای از وضعیت با اعضای ارشد نهاد امنیتی انجام خواهد داد. دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد نتانیاهو ریاست یک نشست امنیتی در سطح عالی را برای پیگیری تحولات پس از شلیک راکت از لبنان تشکیل می دهد.

اصابت راکت به یک فروشگاه در سرزمین های اشغالی

امیر بوخبوط، تحلیلگر نظامی پایگاه خبری عبری زبان واللا در این رابطه گفت: معادله کاملا مشخص است، حوادث مسجد الاقصی با پاسخی از سمت غزه و لبنان مواجه خواهد شد. حزب الله لبنان تهدید کرده است که اگر رژیم صهیونیستی به شلیک موشک ها پاسخ دهد، حیفا را بمباران خواهیم کرد. منابع عبری همچنین اعلام کردند که حدود ۳۰ گلوله خمپاره از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در شمال اسرائیل شلیک شده است. منابع اسرائیلی اعلام کردند که تا این لحظه ۳۷ مرتبه آژیر خطر در منطقه الجلیل غربی در شمال اسرائیل به صدا درآمده است.

اصابت راکت در سرزمین های اشغالی

جهاد اسلامی در واکنش به این حملات اعلام کرد: این پاسخ مقاومت قهرمانانه و قدرتمند در برابر جنایات و حملات دشمن را تبریک می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی یک خط است. رسانه های عبری زبان اعلام کرده اند که ارتش رژیم صهیونیستی به حملات راکتی از شمال با قدرت پاسخ خواهد داد.

کارشناسان و تحلیلگران هشدار داده بودند که اقدامات رژیم صهیونیستی در ماه رمضان، می تواند باعث وقوع تنش و درگیری در سرزمین های اشغالی بشود. دولت مصر نیز در ماه های گذشته با دعوت از مقامات مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، تلاش کرده است تا از وقوع تنش در ماه رمضان میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین جلوگیری کند.

اصابت راکت به یک پمپ بنزین در سرزمین های اشغالی

اقدامات وحشیگرانه رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی و هتک حرکت معتکفان و نمازگزارن مسجد الاقصی در دو روز گذشته، فضای فلسطین اشغالی را به سمت التهاب و تنش برده است. طی التهابات دو روز گذشته، مقاومت فلسطین در غزه اقدام به شلیک بیش از 20 راکت به سمت سرزمین های اشغالی کرده بود.

فرودگاه حیفا بسته شد

منابع صهیونیستی گزارش داده اند که فرودگاه حیفا در پی حملات موشکی بسته شده است. مقامات  صهیونیستی تصمیم گرفتند در تمام شهرک های هم مرز با لبنان پناهگاه هایی باز کنند

مقامات صهیونیستی نگران این مسئله هستند که در صورت پاسخ، حزب الله لبنان نیز وارد درگیری شود. صهیونیست ها اعلام کرده اند که در حملات صورت گرفته، سازمان های فلسطینی دخیل بوده اند.

علی رغم اینکه حزب الله در  انجام حملات دخیل نبوده است، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که ارزیابی امنیتی تایید می کند که شلیک موشک تنها با تایید حزب الله صورت می گیرد.

مقامات صهیونیستی اعلام کرده اند که قصد آغاز جنگ با لبنان را ندارد اما در مقابل حملات موشکی صورت گرفته به شمال سرزمین های اشغالی، سکوت نخواهد کرد. در همین حین، گزارش هایی از پرواز فشرده جنگنده های اسرائیلی منتشر شده است.

واکنش جنبش جهاد اسلامی به موشک باران سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای گوتاه در این باره نوشت: این پاسخ قاطعانه و قهرمانانه مقاومت به جنایات و حملات دشمن را تبریک می‌گوییم.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی همچنین آمده است: مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی یک صف واحد و متحد است.

همچنین کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای در این باره تأکید کردند: دشمن صهیونیستی باید به خوبی درک کند که مسجد الاقصی یک اعتقاد و دین است و هیچ عرب و مسلمان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر این وحشیگری و هتک حرمت آن سکوت کند و بپذیرد که این رفتار وحشیانه بدون تاوان باقی بماند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر ساحل «نهاریا» را تخلیه کرده و از شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان خواسته است که به پناهگاه‌ها بروند.

در همین حال، سایت صهیونیستی «ماکو» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی با موج حمله موشکی بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

در پی این حمله رسانه های صهیونیست اعلام کردند که تا چند لحظه دیگر صهیونیست‌ها یک نشست امنیتی فوری را با مشارکت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برگزار می کنند.

از سوی دیگر، خبرنگار المنار نیز از حمله راکتی رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «القلیله» در نزدیکی شهر «صور» در جنوب لبنان خبر داد.

گزارش صهیونیست‌ها از حملات موشکی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با حملات گفت: در ادامه گزارش‌ها مبنی بر فعال‌سازی هشدارها در منطقه الجلیل غربی، پس از بررسی‌های اولیه، ۳۴ پرتاب از خاک لبنان به سمت خاک اسرائیل شناسایی شد. ۲۵ مورد از پرتاب‌ها توسط جنگنده‌های پدافند هوایی رهگیری شد، پنج پرتاب در خاک اسرائیل سقوط کرد و برای ۴ پرتاب دیگر، اطلاعات مربوط به مکان آنها در دست بررسی است. اینها داده‌های غیر نهایی هستند.

به گزارش رسانه های عبری زبان، جلسه کابینه سیاسی امنیتی رژیم صهیونیستی امشب تشکیل می شود. علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی برای عدم درگیری با حزب الله لبنان، گروهی از مقامات صهیونیست خواهان پاسخ شدید به حملات امروز از لبنان هستند.

تامیر هیمن، مدیر مؤسسه تحقیقات امنیت ملی اسرائیل و رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفت:‌همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد به خاطر حس اطمینان نصرالله (کاریش، عملیات مگیدو(مجدو) و بمب‌گذاری در حال حاضر) است که به فرسایش بازدارندگی منجر شد.

پس از حملات صورت گرفته، انتقادات زیادی از بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است. مخالفان وی علت اصلی این اتفافات و کاهش بازدارندگی رژیم صهیونیستی و تشدید تنش ها را، سیاست های بنیامین نتانیاهو و کابینه وی در چهار ماه اخیر میدانند.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل و رئیس شاباک برای ارزیابی وضعیت پس از حمله موشکی  نشستی برگزار می‌کنند.‌

عاموس یادلین  کارشناس صهیونیستی و رئیس سابق سازمان آمان رژیم صهیونیستی در پی حملات موشکی گفت: اسرائیل باید تصمیم بگیرد که چه کسی را مسئول این حملات بداند. ما باید آنچه را از جنگ اول لبنان آموختیم به خاطر داشته باشیم، هیچ دلیلی برای ورود عجولانه به جنگ وجود ندارد، مگر زمانی که شرایط برای ما مناسب باشد.

رسانه‌های عبری اعلام کرده اند که اگر واقعاً حماس پشت حمله از لبنان بود، در غزه نیز پاسخی دریافت خواهد کرد. نیروهای بین المللی یونیفل اعلام کرده اند که وضعیت شمال سرزمین های اشغالی بسیار خطرناک است. رئیس شورای حل و فصل شلومی در اظهارانی عجیب اعلام کرده است که برای جنگ آماده می‌شویم!

هاشم صفی الدین، مقام ارشد حزب الله لبنان در شبکه المنار تهدید کرد:  اقدامات صهیونیست ها برای آسیب رساندن به مسجد الاقصی و اماکن مقدس ما منطقه را به آتش خواهد کشید.

حمله خمپاره‌ای به شمال فلسطین اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد شهرک «المطله» در نزدیکی مرزهای لبنان در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل به صهیونیست‌های ساکن منطقه المطله دستور داده اند که به پناهگاه‌ها بروند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که صدای چند انفجار در منطقه المطله شنیده شده است.

در همین راستا، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» به نقل از مقامات محلی در شهرک المطله اعلام کرد: چهار خمپاره به المطله اصابت کرد و از شهرک نشینان می خواهیم که از پناهگاه‌ها خارج نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 112
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    75 12
    لعنت الله بر نتانیاهو خبیث که جز زبان زور چیزی نمیفهمد.
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      9 8
      نتانیابوی کثافت چطوریییییییییییییییییییی؟؟!!!! (با لحن بیرانوند خطاب به مسی)
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      10 4
      ارتش ترکیه خسته از سریریدن ۶هزار آذری در آناتولی بالاخره به تبریز رسیدند و آن هولوکاست تلخ و آذری کشی بزرگ اتفاق افتاد تا اینکه شاه عباس آن ها را از ایران بیرون انداخت
  • GB ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    43 5
    انتقام بگیرید دل مردم خنک بشه باورکنید اینها مثل سگ میترسن از مردن یه ویدئو از یه سرباز اسراییلی پخش شده تو youtube بزنید آبروریزی سرباز اسراییلی که سربازه مثل یه کودک شلوارش خیس شده یکی فیلم گرفته
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      7 2
      مثل سربازای دستگیر شده ی امریکایی و انگلیسی کلا به استثنای افراد بیمار و مسن برای مردا خیلی زشته این وضعیت
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    47 6
    خاک برسریهودیان صهیونیست باشه
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    39 4
    ما منتظر خبرهای بیشتر و بهتر هستیم صهیونیسم بزودی در منطقه نابود میشود
  • مرصاد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    46 4
    طعم تلخ شکست را بچشید ، ای دژخیمان ! که تا پایانتان ، راهی نمانده !!
  • رضا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    41 5
    دوره تحقیر تاریخی دوم شما موش های کثیف صهیونیست رسیده ان شاالله
  • حمید IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 34
    هه فقط یکی دونفر زخمی شدن، که با چسب زخم درمان شدن و در عوض اسراییل صدها مسلمان را خواهد کشت. به این وضع عادت کردیم
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      8 4
      بسیار آدم بی شرفی هستی اگر مقاومت اوکراین در برابر روسیه را ستایش کنی.
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      36 7
      هه نمیدانم بعد از نابودی این رژیم صهیونیستی ات بازهم میخندی یا نه ههههه
    • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      1 0
      در پاسخ به عزیزی که گفت بسیار آدم بیشرفی هستی چه جواب حرفه ای دادی خدایی موجز و فنی
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      4 3
      خب. حالا کجاتو چسب زدند کوجولو؟ روی مغز نداشته ات؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    25 4
    لعنت خداوند بر رژیم صهیونسیتی اینها چه از جون زن و بچه ها ی بیگناه میخوان
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    35 5
    اینبار سگ‌کشون داریم اونم چه سگ کشونی البته بلا نسبت سگ که حیوان نجیبی هست
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    25 4
    درستش همینه که جریان مقاومت از جهات مختلف (سوریه، غزه و جنوب لبنان) راکت باران بکنند صهیونیست های جنایتکار رو
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    20 18
    پول نون نداریم شما گرفتی فلسطین و اسرائیل
    • یک بنده خدا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      8 4
      پول نون نداری اونوقت پول اینترنت داری شارلاتان
    • کمک IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      9 3
      پول نون نداری، پول اینترنت گرون داری؟ منافق بسوز
    • حسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      6 6
      شما پماد بمال حداقل جاش نمونه
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      7 6
      خو بسته نخر برو جاش نون بگیر ای کارد ب اون شیکم بخوره
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      15 7
      خب آلبانی نشین نباش
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3 4
      به کام فلسطینی ولبنانی و..
    • مهدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      6 4
      پول نون نداری تو اینترنت چه غلطی میکنی
    • حسن IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      6 3
      پولی که برای خریدن اینترنت میدی رو بده نون دیگه هم نمیتونی بیای اینجا اراجیف ببافی
    • احمدم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      متاسفانه بعضی از مردم به حدی مغزشون پوسیده که واقعیت را قبول نمیکنند
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    41 6
    زنده باد مقاومت نابودی اسراییل نزدیکه
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    7 7
    برین زیر زمین اونجا شاید امن باشه اما زیاد عمیق نکنین که فرود میاین تو شهر های نظامی سپاه
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    35 5
    تمام دنیا الان ضد اسراییله حتی آمریکا هم داره پشت اسراییل رو خالی میکنه چون دیگه کسی نمیتونه جنایات این رژیم رو نادیده بگیره الان بهترین فرصت برای مقاومته تا این رژیم رو به زباله دان تاریخ بفرسته
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 19
    دوستانی که آرزوی جنگ با اسرائیل داشتند بشتابید به لبنان، فقط مرد باشید و از پشت سیستم توییت نزنید
    • بختیاری IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      4 4
      بله که اقدام میکنیم به وقتش.همانطور که طومار دااعشیان نوکر صهیونیست پیچیده شد؟؟شما بگو از گردان زنده یاد استخر چه خبر؟شنیدم ثبت نام زیادی داشته برای اعزام به اوکراین جهت دفاع از دلقک صهیونیستی در حدی که لباس نظامی کم آوردن و ثبت نام تعطیل شده؟ پس همش دروغ بوده،غربگداها بزدل نیستند و فقط در اینستاگرام شعار و قر نمیدن بلکه مرد عمل ودفاع از ناموس زلنسکی هم هستند.آفرین خوش غیرت ها
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3 3
      اونایی که امنیت ایران مدیون اوناس خودشون بهتر میدونن چکار کنن. اونایی هم که دنبال سوراخ موش هستن بهتره پوشک یادشون نره!!
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 3
      انتظار مردونگى ؟!
    • الناز۱۶ساله IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      2 3
      در پاسخ ۱۷:۴۴از انقلاب مجازیتون چه خبر؟؟؟؟🤣🤣🤣
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      3 1
      ناشناسی که میگی انتظار مردونگی و علامت سؤال رو مطرح می کمی آن قدر مرد هستیم که چهل و جهار ساله دهن بزرگترات زدیم و بازم می زنیم و به زودی طومار اربابات رو طبق اعتراف خودشون از منطقه جمع می کنیم بشین و تماشا کن در ضمن کسانی که اهل پرچم آتیش زدن و سپس شلوار خیس کردن و ..هستن از مردانگی حدف نزنن
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    18 9
    ببینید چه وضعیه که حتی حزب الله هم گردن نگرفته، خخخخخ
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      4 3
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    13 16
    بر طبل جنگ نکوبید دو نفر زخمی شده از سمت صهونیست ها حالا ببین چند هزار نفر در لبنان ورشکسته از بین می روند
    • فرزند ایران IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      8 4
      حزب الله سهم خودش را در دفاع از قدس انجام داده. ایران اگر بر تبل جنگ بکوب بود الان اسرائیلی وجود نداشت
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 5
      فعلا که اسرائیل نابوده پمادلازم اسرائیلی تبار ترسو
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    8 2
    بالاخره نتانیاوو موفق شد حواس معترضین رو پرت کنه. کاش فلسطینیان کمی بیشتر دندون رو جیگر میذاشتن.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    9 7
    زنده باد سپاه ایران کجان اونیی که میگفتند چی شد انتقامتون
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 3
    تلاش صهیونیست ها برای جمع کردن آشوب ها از طریق ناامنی
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    22 3
    خون به پا خواهد شد و پرچم سرورمان محمد ص را بر نقطه نقطه ی ساحل شرقی مدیترانه بر افراشته خواهیم کرد.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    44 4
    باکو پر رو بازی درمیاره ایران در ساحل‌مدیترانه‌میزنه‌ میزنه تو سر اربابِ باکو ______ زنده‌ باد ایران متحد و قوی
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    25 3
    بکشید صهیونیست ها را
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    22 1
    بندر که کشتی ها پهلو میگیرن را بزنن تا چندماه نتونن کالا جابه جا کنن .....اینجوری بازدارندگی ایجاد می کنن....شهرک نشینان کدوم شری هستن این وسط ....اسرائیلیها بدون کمک خارجی و واردات غذا از گشنگی میمرن ....
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 1
    خدایا خودت به داد بندگان بی پناه برس امین
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 0
      انشالله
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    34 2
    «ایران بهمراه بمب اتم» یعنی تضمین امنیت جهان
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      1 2
      بمب اتم حرام شرعیست چون خیلی خیلی خیلی خطرناکه
    • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      1 1
      شطرنج هم یه روزی حرام بود
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    13 5
    اینکه 100 راکد فقط 2 مجروح بجا بگذارد یعنی یا دوغ میگویند که در شرایط امروز نمی توان مخفی کرد. یا گنبد آهنین خوب کار میکند و یا اینکه وضع راکت ها خیلی فاجعه است
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 1
      وطن فروش دوزاری حواست نیست که ایران بعد از قرن ها توانسته در سرزمین های دور جنگه؟ #زنده باد امپراطوری مهدوی ایران
    • NL ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      5 0
      یا اینکه اسرائیلی ها مثل همیشه دروغ میگن و تلفات بیشتر از اینه!
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 1
      خدا رو شکر اونم صدهزاربار که الان وضع اسراییل و دوستای منافقش فاجعه است
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      9 6
      اسرائیلیها دروغگویند
    • عبداله IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      کمترین دلیل تحسین کردن مقاومت: اینکه بدون امکانات و باوجود محرومیتها، سامانه ای پر هزینه را مشغول نگه داری! با فرض عملکرد صددرصدی گنبد اهنی، و هدف قرارگرفتن همه راکتها،فقط و فقط تفاوت هزینه شلیکها کفایت میکنه
    • قاسم آزادي IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      خفه شو احمق غربگدا
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    چیزی به نام اسرائیل روی نقشه جغرافیا باقی نماند.
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 1
    اینقدر موشک به سرزمینهای اشغالی بفرستید تا چیزی به نام اسرائیل روی نقشه جغرافیا باقی نماند.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 0
    درود بر رزمندگان اسلام از اولین تا آخرینشان در عصر ظهور
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    احسنت.همینه و باید ادامه بدید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    درود عااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییی
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    موشک به سرزمینهای اشغالی بفرستید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    موشک به سرزمینهای اشغالی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    اینقدر موشک بفرستید تا چیزی به نام اسرائیل روی نقشه باقی نماند.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    موشک به سرزمینهای اشغالی بفرستید
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    بمباران و موشک باران تا سقط شدن تمام صهیونها تا آخرین نفرشان
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    انتقام بمباران و موشک باران مواضع ایران و شهادت دست کم دو افسر ایرانی،باید شدیدتر باشه
  • عال IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    این راکت پراکنی که شیشه مغازه شکسته و اونم نه ایران بلکه لبنان انجام داده هست؟؟؟
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    4 0
    لعنت بر صهیونیزم
  • یزدان IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 1
    دروغی بیش نیست
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    منتظر حکم جهاد رهبرم، گوش به فرمان سید علی خامنه ای هستم
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    سرانجام تل‌آویو خلوت شد. ابقای ناتان
  • حمید IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 3
    درستش همینه کشورایی که باهوش باشن خودشون رو مستقیم درگیر جنگ نمیکنن
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 2
    حالا که این قدر عاشق لبنان و فلسطین و امثالهم هستید به زودی همه تون رو به اونجاها خواهیم فرستاد
  • سعید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    5 0
    چه عجب حزب الله بعد ۲۰ سال یه کاری کرد
  • سید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 1
    اسراییل برای به تاخیر انداختن انفجار درونی مجبور به راه اندازی جنگ خارجی است. با هر کسی فقط یک درگیری ذهنی برای مردم خودش نیاز داره
    • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      1 0
      دقیقا
  • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    2 0
    باید اسرائیل نابود شود
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      1 4
      زمانی هم برای ال سعود همین طور رجز می خوانید
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    هم اکنون هم باید ایران و یمن و سوریه اقدام به شلیک موشک های بالستیک کنند. شهرهای اسرائیل را باید با خاک یکسان کنیم تا یهودیان صهیونیست را سر جایشان بنشانیم.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    یهودیان بهتره در برن
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 4
    همش برنامه صهیونیسم داخل و خارجه برای محو ایران با فقر و جنگ
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    چهارتا منور زدن تا بهانه بشه برا زدن ایران
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 4
    موشک ها رهگیری و منهدم شدند و کسی هم کشته نشده فقط دو نفر زخمی شدند#انتقام_سخت
    • علی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      1 0
      رژیم صهیونیستی هیچ وقت اطلاعات درستی از آسیب های خودش نمیده و همیشه به دروغ آمار میده
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 8
    حریف اسرائیل نمیشید
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    3 1
    وقتشه جواب دو تا شهیدمون رو بدیم. چهار تا موشک به مناطق نظامی اسرائیل بزنیم.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 6
    نه غزه نه لبنان
    • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      نه اهواز نه دزفول نه یاسوج نه اصفهان نه اراک نه کل شهر های تهران نه اطراف تهران نه بالا شهر تهران نه پایین شهر تهران نه شرق غرب تهران جانت فدای خانه‌تان هم نه!!! فقط خانواده هم نه !!! فقط خودت
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 2
    اردوغان باید بیشتر برای ایران خوشخدمتی میکرد تا ایران اجازه حمله‌ ترکیه به‌شمال سوریه را میداد ولی‌ وقتی‌اردوغان‌به‌تهران‌آمد نتوانست اجازه‌بگیرد.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    5 0
    به انتقام اصلی هنوز نرسیدیم
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    مرگ بر اسرائیل داره به واقعیت بدل میشه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    حالا چه عجله‌ای دارین برای سقط شدن هنوز هفده سال وقت دارید خخخخخ
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 1
    خاک اسراییل رو به توبره بکشید
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 0
    نتانیاهو قصد دارد با ایجاد یک درگیری مقطعی با حزب الله و گروه‌های فلسطینیه باعث می شود این گروه‌های مقاومت از موشک استفاده کنند ، تا سبب شود مخالفان و تظاهر کنندگان ضد او در اسرائیل از کف خیابان به پناهگاهها بروند ‌ همین ... فقط برنامه نتانیاهو این است که یک درگیری باعث شوند تا تظاهر کنندگان از کف خیابان به پناهگاهها بروند چون بد جوری نتانیاهو با بن بست سیاسی گیر کرده بود.
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    اسرائیل نتوانست به ایران حمله کند می خواهد در جنگ تصنعی با مقاومت بیفتد تا فشار داخلی کم شود چقدر اصول ماکیاولی خوب انجام می شود مسئولین ما هم کمی یاد بگیرند
  • چی یگم IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    میزاشتین لااقل 25 سال یه 10 سالی ازش میگذشت، حقیقتا آخرالزمانیم ونبرد شیطاین و فرشته ها
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    ای جان جانان مرگ براسرائیل
  • US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    جنگ برای نتانیاهو نعمت است.چقدر قشنگ با راه انداختن یه جنگ مسخره خیابونهای اسرائیل رو خلوت کرد، بعد اینجا میگن موشکمون فلان کرد که اونا برن زیرزمین.
  • US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    جنگ برای نتانیاهو نعمت است.چقدر قشنگ با راه انداختن یه جنگ مسخره خیابونهای اسرائیل رو خلوت کرد، بعد اینجا میگن موشکمون فلان کرد که اونا برن زیرزمین.
  • منتظر نمایش IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    سریع کفن پوش برید واسه جنگ
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    خیلی بی....یدکه کامنتهاراسانسورمیکنید
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    جمهوری اسلامی تا اسقاطیل را به آتش نکشه ول نمیکنه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    این جنگ را خود صهیونیستها بخاطر خاموش کردنِ اعتراضات داخلی بپا کرده اند
  • علیرضا IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    چرا دار و دسته نتانیاهو که سگ هار امریکاست را ترور انقلابی نمیکنن؟ثانیا چرا همه جبهه مقاومت دست به هم نمیدهند و این رژیم منحوس را از زمین محو نمیکنن؟
  • مهدی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    تاکتیک اسرائیل خبیث برای پایان دادن به اعتراضات خیلی خوشگل اعتراضات به پایان رسید جنگ رو شروع کردند تا مردم رو از خیابان پراکنده کنند یک چهار روز موشک پراکنی و حمله هوایی بیاین اتش بس کنین تمام شد رفت خدانگهدار
  • نوید IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    دفاع از ملت فلسطین بر همه مسلمانان واجب است
  • م IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    بسیار عالی است. اسراییل خبیث دشمن بشریت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس