صهیونیست‌ها از بیم جان قصد بازگشت به سرزمین های اشغالی را ندارند

حدود ۵۰ درصد شهرک نشین های صهیونیست که از فلسطین خارج شده اند، از ترس نبود امنیت در سرزمین های اشغالی هرگز قصد بازگشتن به این سرزمین ها را ندارند!

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارونوت روز پنجشنبه نوشت: ۴۷ درصد از شهرک نشین های صهیونیست که برای زندگی و یا کار از فلسطین خارج شده اند، هرگز به سرزمین های اشغالی فلسطین بازنمی گردند.

به نوشته این روزنامه، این تصمیم ناشی از افزایش عملیات های استشهادی انتقام جویانه در قدس و کرانه باختری است که فلسطینی ها در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی انجام می دهند.

پیشتر نیز نتایج یک نظرسنجی نشان داده بود که در پی آشوب‌های سیاسی و ناآرامی‌های امنیتی ماه‌های اخیر در رژیم صهیونیستی، حدود ۹۰ درصد سرمایه گذاران و کارآفرینان به خروج از سرزمین اشغالی فلسطین فکر می کنند.

براساس این نظرسنجی که توسط یک صندوق سرمایه گذاری آمریکا انجام شد، کارآفرینان، سرمایه گذاران و مدیران اجرایی شرکت های فناوری به سبب بحران کنونی رژیم صهیونیستی، در فکر خارج کردن سرمایه و کسب و کار خود از سرزمین اشغالی فلسطین هستند.

براساس نظرسنجی صندوق سرمایه گذاری آمریکا «Bessemer Venture Partners» و شرکت اسرائیلی «کالتورا»، بیش از همه شرکت های فعال در زمینه فناوری‌های پیشرفته و نوین، در حال برنامه ریزی برای تاسیس شرکت های فرعی در خارج و انتقال سرمایه های خود هستند.

این اقدام آنها می تواند بر بخش مالیات، فعالیت های اقتصادی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصاد رژیم صهیونیستی تاثیر منفی بگذارد.

نظرسنجی دیگری که توسط شرکت صنایع فناوری های پیشرفته « IATI» با همکاری شرکت صهیونیستی «دیلویت» انجام شده است، نشان می دهد حجم خطری که اقتصاد اسرائیل را به دنبال آسیب رسیدن به بخش فناوری تهدید می کند بسیار بزرگ است.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بتسلئیل سموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    گمونم برن قزاقستان و ترکمنستان (امپراطوری خزران) اگه چین فدراسیون بشه اینها می‌پیوندن با حفظ هویت و خودگردانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس