اسرائیل

با گذشت هرچه بیشتر زمان، شرایط برای رژیم صهیونیستی بحرانی می‌شود و در صورت ادامه این روند، فروپاشی دولت نتانیاهو و حادتر شدن شرایط در سرزمین‌های اشغالی حتمی و تنها مسئله زمان وقوع آن مطرح خواهد بود.

سرویس جهان مشرق - در حالی که سرزمین های اشغالی در هفته اخیر وضعیت شدیدا ناآرامی را تجربه کرده و با حمله هشدار آمیز محور مقاومت روبه رو شده است، مخالفان وی مجددا به خیابان ها آمدند. آنها اعلام کرده اند که مبارزه علیه دیکتاتوری را ادامه خواهند داد. آنها در انتقاد از عملکرد دولت نتانیاهو گفتند: «دولت اسرائیل در همه زمینه ها شکست خورده است، وزرای ارشد آن به جای کنار گذاشتن قوانین اصلاحات قضائی و رسیدگی به مسائل امنیتی، به مردم اطلاع می دهند که با پایان یافتن تعطیلات، به تلاش های خود برای تبدیل اسرائیل به دیکتاتوری ادامه خواهند داد.». بر اساس اعلام رسانه های صهیونیستی، در تظاهرات تل آویو، 130 هزار صهیونیست در مرکز تل آویو حضور پیدا کرده اند.

هفته سیاه بنیامین نتانیاهو و صهیونیست‌ها/ وضعیت نتانیاهو و کابینه‌اش روز به روز بغرنج‌تر می‌شود +عکس و فیلم
نتانیاهو - نخست وزیر جنایتکار

به دنبال تعرض نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران و معتکافان، مقاومت فلسطین در غره به منظور هشدار به رژیم صهیونیستی چند راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرد. م در انتقاد از عملکرد دولت نتانیاهو گفتند: دولت اسرائیل در همه زمینه ها شکست خورده است، وزرای ارشد آن به جای کنار گذاشتن قوانین اصلاحات قضائی و رسیدگی به مسائل امنیتی، به مردم اطلاع می دهند که با پایان یافتن تعطیلات، به تلاش های خود برای تبدیل اسرائیل به دیکتاتوری ادامه خواهند داد.

پس از ادامه این تعرضات، مقاومت فلسطین در اقدامی بی سابقه، تعداد بالایی راکت از خاک سوریه،‌ جنوب لبنان و غزه به شمال سرزمین های اشغالی شلیک کرد که باعث غافلگیری و سردرگمی رژیم صهیونیستی شد. نتانیاهو که میدانست وضعیت فعلی وی برای وارد شدن به یک درگیری نامناسب است و توانایی ایستادگی در برابر قدرت محور مقاومت به رهبری حزب الله لبنان را ندارد. از این رو پاسخ متقابل رژیم صهیونیستی، پاسخی ضعیف و محتاطانه بود.

مخالفان نتانیاهو که از هر فرصتی برای حمله به وی استفاده می کنند، مقصر وقوع شرایط امنیتی در سرزمین های اشغالی و حملات مقاومت را نتانیاهو و سیاست های وی دانستند که باعث شده است رژیم صهیونیستی، چهار ماه درگیری اختلافات و مسائل داخلی شود و به عقیده آنها انسجام و بازدارندگی ارتش اسرائیل دچار مشکل شود. بلافاصله پس از حملات مقاومت به سرزمین های اشغالی چند عملیات استشهادی پی در پی نیز در سرزمین های اشغالی صورت گرفت تا کابینه نتانیاهو پیش از پیش دچار سردرگمی شود.

هفته سیاه بنیامین نتانیاهو و صهیونیست‌ها/ وضعیت نتانیاهو و کابینه‌اش روز به روز بغرنج‌تر می‌شود +عکس و فیلم
صهیونیست ها در اعتراض به کابنیه نتانیاهو رنگ آب نما ها را به رنگ خون در میاورند
ترجمه دست نوشته: بن گویر(وزیر امنیت داخلی) با خون ما بازی میکند

در نظر سنجی های صورت گرفته، نتانیاهو برتری خود را در میان صهیونیست ها از دست داده و یائیر لاپید، رهبر اپوزوسیون دولت نتانیاهو، به او در جایگاه برابر قرار گرفته است. بنی گانتس با درصد بیشتری نیز جایگاه اول را در نظرسنجی ها بدست آورده است و به نظر می رسد در صورت سقوط کابینه نتانیاهو که مسئله دور از ذهنی نیست، بنی گانتس نخست وزیر بعدی رژیم موقت صهیونیستی باشد.

هفته سیاه بنیامین نتانیاهو و صهیونیست‌ها/ وضعیت نتانیاهو و کابینه‌اش روز به روز بغرنج‌تر می‌شود +عکس و فیلم
نه به دیکتاتوری!

در حال حاضر کابینه نتانیاهو، ‌ دارای یک انسجام درونی نیز نمی باشد. پس از سلسله وقایع اخیر، ‌ اسموتریچ، ‌ وزیر نژادپرست رژیم صهیونیستی، ‌ اعلام کرد "سعی میکند به دولت حمله نکند، اما اینگونه نمیتوان ادامه داد". سخنان وی حاکی از این واقعیت است که ائتلاف فعلی دولت رژیم صهیونیستی، دچار اختلاف و شکافی است که نشانه های آن در حال آشکار شدن است، این احتمال وجود دارد که افرادی همچون اسموتریچ، ‌ بن گویر و یا دیگر اشخاص افراطی کابینه بنیامین نتانیاهو، ‌ با خروج از ائتلاف، باعث انحلال کنست فعلی و سقوط دولت نتانیاهو شوند و وضعیت رژیم صهیونیستی را چیزی که الان است، بحرانی تر کند. در واقع، ‌ برگزاری یک انتخابات مجدد در سرزمین های اشغالی، مرحله تکمیل کننده بحران سراسری در درون رژیم صهونیستی است.

هفته سیاه بنیامین نتانیاهو و صهیونیست‌ها/ وضعیت نتانیاهو و کابینه‌اش روز به روز بغرنج‌تر می‌شود +عکس و فیلم
نتانیاهوی فرعون - بگذار مردم من بروند

مشخص نیست دولت نتانیاهو تا کی میتواند به این شرایط ادامه دهد، ‌ اما چیزی که مشخص است، این واقعیت است که امروز رژیم صهیونیستی در یک سراشیبی کامل سقوط و انحطاط قرار گرفته است. واکنش ضعیف و توامان با ترس رژیم صهیونیستی به حملات محور مقاومت، به خوبی این واقعیت را ثابت می کند که صهیونیست ها به خوبی میدانند در چه وضعیت بغرنجی قرار دارند و میدانند اکنون اگر خطا و اشتباه محاسباتی از سوی آنها انجام، آینده ای که انتظار آن را میکشند، یعنی فروپاشی و سقوط، زودتر به وقوع خواهد پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    13 1
    دیگه اگر خدا بخواد طومار این رژیم کودک کش بزودی درهم پیچیده میشه. چوب خدا صدا نداره
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    8 1
    این روزا قیافه علی اف خیلی دیدن داره. چرا که اگر خدا بخواد دوست جون جونیش نتانیاهو باید بزودی غزل خداحافظی را بخونه. بیچاره علی اف تازگی ها سفارتش را روی آب (اسرائیل) تشکیل داده بود.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 1
      زرنزن چون رژیم سفاک وفاسدصهیونیست باتهدیدوتحریک مجبورشون به اعلان موضع گفتگوباایران وتمدن بزرگ ایرانی اسلامی دینها واقوام گرفته
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 1
    جالبه اسرایلیها هم از فرعون وخودکامکی وتفرعون عصبانی هستند
  • ح ر IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    4 1
    الان بهترین وقت جمع کردن بساط اسرائیل با یک حمله دسته جمعی مقاومت حتی فقط با دسته بیل و دسته کلنگ است .
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    هههههههه. مولانا می گوید : این جهان کوه است و فعل ما ندا_سوی ما آید نداها را صدا. یعنی دنیا دنیای علت و معلول است. موساد و بقیه سرویس ها که اغتشاشات "فاضلاب اکتبر" را طراحی و اجرا کردند امروز عکس العمل آن وحشیگری هایی را که در تاریخ ایران سابقه نداشت در اسرائیل و فرانسه می بینند. این جهان خالق و صاحبی داره و چوب خدا صدا نداره.
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    3 1
    خاک بر سر براندازهای ما که در داخل و خارج نصف جمعیت تظاهرات کننده در تل آویو هم نتوانستند جمعیت جمع کنند. به شما هم می گن برانداز ! بی عرضه ها ، شما که آبروی هر چی براندازه بردید!!! البته از مشتی ولگرد و فاحشه بیش از این برنمی آد.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 5
    مشرق به زودی نوبت خودتم میرسه هرچند مسعله اسرائیل الان حل شده وارامش به اونجا رسیده
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      3 0
      خدا قبول کنه از موساد پول می‌گیری تا این چرت و پرت ها را بگی. اگه نمی‌گیری خیلی کری که باز این حرف ها را می‌زنی.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 0
      برو یک کم فارسی یاد بگیر یعلون بیچاره.
  • حاجی از جوبشور قم IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 2
    بزنید برادران و رفقا نتانیاهو را نابود کنید.
    • ارشک IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 1
      مشخص شد که جوب شور یک صهیونیست هست نه ایرانی. برادر! رفقا!!
  • ضیا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 1
    خدا رو شکر که در اسرائیل برهه حساس کنونی کاربرد ندارد و غیر قابل استفاده است " وگرنه اجازه هیچ گونه اعتراضی به شهروندانشان نمی دادند
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 4
    بجای این چرندیات از گرونی های سرسام آور مطلب بنویسید . مگه حضرت آقا نفرمودن مهار تورم ؟
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 0
    این تصاویر چقدر اشناست
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    خواهش میکنم دقیقا مشخص کنید این جماعت معترض هستن یا اغتشاشگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس