کد خبر 1479571
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
خواهش لاپید از یهودیان آمریکایی: اسرائیل را رها نکنید

رهبر مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» با سران یهودیان آمریکایی دیدار و از آن ها خواست تا به حمایت خود از رژیم صهیونیستی ادامه دهند.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رهبر مخالفان در سرزمین های اشغالی شب گذشته، دوشنبه دهم آوریل ظی یک کنفرانس در نیویورک با سران یهودیان آمریکای شمالی دیدار و بر لزوم «حمایت از اسرائیل و مشارکت آن ها در حفظش به عنوان کشوری دموکراتیک و یهودی» تأکید کرد.

طبق گزارش شبکه خبری «آی۲۴»، لاپید خطاب به سران یهودیان آمریکایی گفت: «در حالی که دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، کشور اسرائیل باقی می‌ماند؛ من از شما یهودیان آمریکایی می خواهم تا علی‌رغم جنجال‌هایی که به دلیل اصلاحات قضایی پیشنهادی دولت فعلی ایجاد شده است، این کشور را رها نکنید».

در پی اعتراضات گسترده شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین های اشغالی، و افزایش تهدیدها به اعتصاب عمومی و مخالفت شدید بین المللی با طرح اصلاحات قضایی - هم از سوی یهودیان آمریکایی و هم از سوی دولت ایالات متحده - روند قانونی آن فعلاً متوقف شده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر تل آویو اعلام کرد که تا عید پسح توقف طرح اصلاحات قضایی ادامه خواهد یافت و او با احزاب مخالف صهیونیست برای یافتن راه سازشی تحت نظارت «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی وارد مذاکره می شود.

لاپید شب گذشته و بعد از یک دور مذاکراتی جدید با نتانیاهو با انتشار توئیت هایی انتقادات خود را دوباره تکرار کرده و نوشت: «ما در حال از دست دادن حمایت آمریکا و پشتیبانی بین‌المللی هستیم، ما در حال از دست دادن قدرت بازدارندگی هستیم. اسرائیل به مکانی بدون مدیریت تبدیل شده است. مشکل از رهبری است. این دولت افراطی صلاحیت مدیریت اسرائیل را در چنین مواقع پر استرسی ندارد.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    تنهاتر از همیشه. دیگه بزودی تمومه کارتون. کمکتون کنده هست. بای بای. الحمدالله
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 3
      امره دیگه ای نداری
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    اتفاقااین یک دگردیس مقدسه که یهودیت ازصهیونیسم جدابشه مثل داعش ازاسلام این حکومت شیطانی که تلفیق واحکام ابراهیمی رابه شکلی ویرانگروخشونت بازمنحرف میکند لایق نیستیه زبان رسوم ابراهیمی مسالمت واحترام برمبنای خداست نه یک اپارتایدنجس وحشی
  • سید IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 0
    جهان نوین در همین قرن چه ما زنده باشیم یا نباشیم با اصلاح نقشه غرب آسیا و پاک شدن اسرائیل از نقشه آن و ایجاد کشور فلسطین و برگرداندن استان های آذربایجان شمالی و نخجوان به خاک اصلی ایران شکل خواهد گرفت! همچنین یانکیستان قطعاً به اجزاء متعددی تقسیم شده و نام های گوناگونی به اسم کشور در آمریکای شمالی جای آن را خواهند گرفت!!!
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 3
      چرت وپرت نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس