کد خبر 1479600
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
نتانیاهو

روزنامه عبری «هاآرتص» در گزارشی ضمن تاکید بر ویران‌شدن تل‌آویو، اذعان کرد که صهیونیست‌ها از دیوانگی «بنیامین نتانیاهو»، موشک‌های حماس، تهدیدات حزب‌الله لبنان و به طور کلی زندگی در سرزمین‌های اشغالی خسته شده‌اند.

به گزارش مشرق، «راگل آلفر» نویسنده و تحلیلگر صهیونیست طی گزارشی که در روزنامه عبری «هاآرتص» منتشر شده، موجودیت اسرائیل را به عنوان یک «کشور ویران‌شده» که زندگی در آن بسیار خسته‌کننده شده، توصیف کرده و اذعان می‌کند که شهرک‌نشینان از همه رخدادهای امنیتی کنونی می‌ترسند.

براساس گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، او در گزارشش نوشت: عملیات‌ها [عملیات‌های استشهادی فلسطینیان] خسته‌کننده و وحشتناک هستند، ما از ترس خسته شده‌ایم. جمعیت با تعجب در خیابان‌ها می‌دود؛ این یک روند است، آنچه در حال وقوع است به طرز وحشتناکی ناراحت‌کننده شده است. توجیه ما از وضعیت این است که درست می‌شود! آیا درست خواهد شد؟».

هاآرتص با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر «دولتی ویران‌شده و خشن است که مردمش را شکنجه می‌دهد» در ادامه گزارشش می‌نویسد: «عملیات‌های فلسطینی که شهرک‌نشینان و سربازان ارتش اسرائیل را هدف قرار می‌دهد، به شکل خاصی خسته‌کننده است. این برای کسانی که مخالف اشغالگری‌اند و یا از آن خشمگین و درمانده هستند، بسیار ناامیدکننده شده است».

در ادامه این گزارش آمده است: وی افزود: دشمنی‌ها خسته‌کننده است؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر ما خسته شده است. او حدود ۳۰ سال است که ما را خسته و خسته‌تر می‌کند؛ قدرت او ماشینی است که نمی‌ایستد و این شکنجه است مخصوصاً برای مخالفانش. ما از دیدن او از شنیدن صدایش خسته شدیم. ما از تراژدی‌های او خسته شده‌ایم، از توئیت‌ها و ترس‌های او و دیوانگی‌هایش بسیار خسته شده‌ایم».

هاآرتص خاطرنشان کرد: حماس خسته‌کننده است، شور مذهبی‌اش ما را خسته می‌کند؛ موشک‌ها و آژیرهایش خسته‌کننده شده است، انفجارهایی که در آسمان و زمین اتفاق می‌افتد، ما را خسته کرده‌اند. ما حتی از تهدیدهای حسن نصرالله خسته شده‌ایم؛ صدها هزار موشک به دنبال فرصتی برای فرود آمدن بر سر ما هستند. این‌ها هم ما را خسته می‌کنند: درعی، بن‌گویر، اسموتریچ، السنوار و نصرالله.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که تجاوزات رژیم صهیونیستی به همه فلسطینی‌ها به ویژه قدس اشغالی و مسجدالاقصی و ادامه اعدام فلسطینی‌ها توسط نیروهای اشغالگر و تهاجم وحشیانه به آن‌ها، تشدید شده است. روزهای گذشته در واکنش به این تخلفات صهیونیست‌ها، جوانان فلسطینی عملیات‌های متعددی را در کرانه باختری و شهرک‌های اشغالی انجام دادند. این روند نشان دهنده شکست امنیتی، اطلاعاتی و نظامی تل‌آویو در مقابله با عملیات فلسطینی‌ها بود و موجب افزایش ترس و وحشت اشغالگران شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس