مقام حزب الله: تعدی به مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، منطقه را شعله‌ور می‌کند

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان بار دیگر هشدار داد که هتک حرمت به مقدسات مسلمانان و تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مسجدالاقصی، منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

به گزارش مشرق، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه نسبت به تجاوزات مکرر نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد.

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از صفی الدین گزارش داد، هتک حرمت به مقدسات ما و تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مسجدالاقصی، منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

وی تأکید کرد صهیونیستها باید بدانند که مسجدالاقصی تنها نیست و میلیونها مسلمان آمده هستند به خاطر این مکان مقدس، جان بدهند.

این در حالی است که منابع صهیونیستی امروز خبر دادند که بیش از ۱۰۰ راکت از خاک لبنان، شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و در پی آن، سران این رژیم جلسه برگزار کردند.

در همین ارتباط، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله اخیرا گفت که «اسرائیل امروز، بحران‌زده است و در تاریخ این رژیم موقت، سابقه ندارد. این رژیم با ضعف، بحران، ناامیدی و عدم اطمینان به آینده مواجه است».

نصرالله با بیان اینکه رهبران سیاسی صهیونیست دچار شکاف شده‌اند، تصریح کرد: آنان به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی بودند و سعی داشتند، ایران را دشمن [جهان عرب] معرفی کنند. زمانی که در سران دشمن، حماقت تا به این حد وجود دارد. می‌فهمیم که به پایان نزدیک شده است. دشمن از جنگ با لبنان واهمه دارد و تهدیدهایی که می‌کند می‌تواند عامل نابودی آن شود.

وی با اشاره به اینکه صهیونیستها واهمه دارند که جنگ با لبنان به جنگ با کل منطقه بدل شود، گفت: مقاومت در لبنان بر سر وعده خود است. هر گونه تجاوز اسرائیل به لبنان؛ چه نظامی باشد یا امنیتی و در هر نقطه‌ای باشد و فرقی ندارد که شهروند لبنانی را هدف قرار دهد یا فلسطینی یا هر کس دیگر، حزب الله قطعا به سرعت پاسخ خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    بعد از نابودی اسرائیل میتونیم انتقام اجدادمون رو از غربی ها مخصوصا از انگلیس بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس