حزب الله: موشک‌های نقطه‌زن ما، سراسر فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد

معاون اجرایی دبیر کل جنبش حزب الله لبنان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بر قدرت این جنبش واقف است، گفت که موشکهای نقطه‌زن حزب الله به هر هدفی در داخل فلسطین اشغالی اصابت می‌کند.

به گزارش مشرق، «محمد یاغی» معاون اجرایی سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز یکشنبه تأکید کرد که این جنبش، زرادخانه‌ای از موشکهای نقطه‌زن در اختیار دارد که به هر هدفی در داخل فلسطین اشغالی اصابت می‌کند.

پایگاه خبری السیاسه به نقل از این مقام حزب الله گزارش داد، اگر جنگی بین حزب الله و رژیم موقت صهیونیستی صورت گیرد، «فکر می‌کنم که در ساعات اولیه، وضعیت به صورت کامل در دریا، زمین و هوا، مشخص خواهد شد».

وی با اشاره به اینکه دضمن صهیونیستی از قدرت حزب الله اطلاع دارد، گفت: «ما اگر حرفی زدیم، عمل کردیم. هیچ گاه هم عقب نخواهیم نشست. اگر پیروز شویم، همه امت [اسلامی] پیروز خواهد شد. هر پیروزی که مقاومت محقق کند، نشانی از شهدای پر افتخار امت اسلامی دارد».

معاون نصرالله خاطر نشان کرد: «حفظ منابع نفتی و گازی، تصمیم غیر قابل بازگشتی است و اگر پس از ترسیم [مرزهای دریایی] تا آخر سپتامبر، [نفت و گاز] استخراج نکنیم، به دشمن اجازه نخواهیم داد یک قطره نفت و گاز استخراج کند».

حزب الله: موشک‌های نقطه‌زن ما، سراسر فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد

یاغی در پایان تأکید کرد: «اسرائیل می‌داند که ما در آنچه دبیر کل اعلام کرد، جدی هستیم. اگر جنگ آغاز شود، ما مشکلی نداریم. این جنگ، سرنوشت‌ساز خواهد بود. با استخراج نفت و گاز هم به هد خود رسیده‌ایم تا بتوانیم اقتصاد قدرتمندی ایجاد کنیم. سر سوزنی از این مسئله عقب نخواهیم نشست».

درباره ساخت موشک هم سید حسن نصرالله بهمن ماه گذشته خبر داد: ما این توانایی را پیدا کرده‌ایم که خیلی از هزاران موشک‌هایمان را نقطه‌زن کنیم و این کار را از چند سال پیش آغاز کرده‌ایم و موشک‌هایمان را نقطه‌زن کرده‌ایم و دیگر نیازی به انتقال آن از ایران نداریم. مکتب این مقاومت، مکتب عماد مغنیه و قاسم سلیمانی این است که تهدید را به فرصت تبدیل کند.

سید حسن نصرالله خطاب به اشغالگرانی که به دنبال موشک‌های نقطه‌زن هستند، گفت: «هر چقدر که دوست دارید به دنبال آن‌ها بگردید. ما منتظر شما هستیم.  ما امروز در لبنان -و از مدت‌ها پیش- ساخت پهپادها را هم آغاز کرده‌ایم».

سید حسن نصرالله همچنین تأکید کرد: مقاومت از مدت‌ها پیش و از زمان حاج عماد پدافند هوایی خود را فعال کرد؛ اما تصمیم فعالسازی را در پایین‌ترین سطح در مقابله با پهپادها اتخاذ کرد.

در همین ارتباط، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله یک مرداد ماه جاری  تأکید کرد که حزب الله همچنان بر سر مواضع خود است و مقاومت و استفاده از سلاح و موشک را در دستور کار خود دارد تا قدس شریف آزاد شود.

این مسئول حزب الله با اشاره به اینکه لبنان در برابر تهدیدهای خارجی سقوط نخواهد کرد و همچنان وطنی برای مقاومت باقی خواهد ماند، تصریح کرد: لبنان چند پاره نخواهد شد. لبنان در زمره سازشکاران و کشورهای تسلیم شده نخواهد بود.».

 اخیرا سه پهپاد حزب الله بر فراز سکوی گازی «کاریش» در شرق دریای مدیترانه به پرواز درآمدند که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه (۲ ژوئیه)، مدعی شد که این پهپادها را سرنگون کرده است. به گفته صهیونیستها، پهپادهایی که حزب‌الله به این منطقه گسیل داشته، غیرمسلح بوده‌اند.

جنبش حزب‌الله لبنان نیز در پی ادعاهای رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادهای این جنبش بیانیه صادر و اعلام کرد که مأموریت این پهپادها شناسایی بوده و مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید.

میدان گازی کاریش مورد مناقشه لبنان و رژیم صهیونیستی است. دو روز پیش دو کشتی حفاری متعلق به رژیم صهیونیستی به سوی خط مرزی مورد منازعه تجاوز کرده و یکی از آن‌ها نیز از این خط به اندازه چند مایل عبور کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 2
    گنبد آهنی همه اش را ساقط می کند . تجربه نشان داده است
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      1 0
      اسرائیل بعد از سه روزه جنگ درخواست آتش بس داد اون هم با فلسطین که موشکهاشون هم آنچنان قوی نیست حالا می خواد مقابل حزب الله چیکار کنه. قبل از جنگیدن، دستهاش بالاست اسرائیل تموم شد واقعا معلومه شک نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس