کد خبر 1503025
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
جزئیات سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله+تصاویر

جنبش حزب الله لبنان امروز موفق شد یک پهپاد اسرائیلی را در «وادی العزیه» در نزدیکی شهرک «زبقین» واقع در جنوب لبنان سرنگون کند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای در لبنان ظهر امروز اعلام کردند که جنبش حزب الله موفق شده یک پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کند.

شبکه خبری المنار به نقل از رسانه جنگی مقاومت اسلامی گزارش داد، حزب الله ساعت ۱۲ ظهر امروز به وقت محلی با سلاح مناسب، یک پهپاد اسرائیلی را در «وادی العزیه» در نزدیکی شهرک «زبقین» واقع در جنوب لبنان سرنگون کرد.

حزب الله خبر داد که این پهپاد، حریم هوایی لبنان را از سمت «زرعیت» واقع در شمال فلسطین اشغالی نقض کرد و حدود هفت کیلومتر، وارد خاک لبنان شد که نیروهای مقاومت، آن را سرنگون کردند.

جزئیات سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله +عکس

تصاویر هم نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی قصد داشت کنترل مجدد پهپاد را به دست گیرد، ولی موفق به این کار نشد. این پهپاد از نوع R - Copter ۱۰۰۰ است. طول آن ۱۷۰ سانتیمتر و عرض آن ۲۰۰ سانتیمتر است و مجهز به دو دوربین با کیفیت بالاست.

وبگاه خبری العهد لبنان این اتفاق را ناشی از «آمادگی کامل، هشیاری و اقتدار» مقاومت توصیف کرد.

ماه گذشته کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به تل‌آویو هشدار داده بود که تهدیدات علیه ارتش اسرائیل روزافزون شده و این ارتش شاید مجبور شود، تمام برنامه‌های خود را بازنگری کند.

جزئیات سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله +عکس

پیشتر و در سالهای اخیر حزب الله به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که دیگر در مقابل نقض حریم هوایی خود توسط پهپادهای این رژیم ساکت نخواهد نشست.

سال گذشته در پی کشمکش بر سر میادین گازی لبنان که رژیم صهیونیستی قصد حفاری و بهره‌برداری یکجانبه از آن را داشت، حزب الله برای انجام مأموریتی که آن را موفق اعلام کرد، سه پهپاد بر فراز میدان گازی کاریش ارسال کرده بود و رژیم صهیونیستی موفق نشد قبل از آنکه این پهپادها ماموریت خود را انجام دهند، آنان را شناسایی و منهدم کند؛ امری که نشان از قدرت پهپادی حزب الله توصیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    7 2
    زنده باد ماشاءالله به حزب الله و شرکای آن به امید خدا اگه تکنولوژی بالایی داشته باشه زیر یه سال دیگه گله ای در سازمان رزم ایران و حزب‌الله به کار میره 😁😁😁😁🥳🥳🥳
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    5 1
    دوست عزیز فناوری پهپادی ایران پیشرفته تر از اسراییله ، دلیلش هم اینه که پهپاد حسان حزب اله دو سال پیش به سرزمین های اشغالی نفوذ کرد کشف و شناسایی نشد و سالم برگشت
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 0
    اسرائیل به چه روزی افتاده یه موقع لبنان حیات خلوتش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس