حزب‌الله لبنان: رژیم صهیونیستی تنها منطق زور را می‌فهمد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی زبان دیپلماسی و مذاکره را نمی‌فهمد و دشمن تنها منطق زور را می‌فهمد.

به گزارش مشرق، شیخ علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان به دنبال انتشار اخباری مبنی بر مخالفت رژیم صهیونیستی با اصلاحات پیشنهادی بیروت در پیش‌نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و اراضی اشغالی در خطبه نماز جمعه گفت: دشمن متوجه زبان دیپلماسی نمی‌شود و هر فردی فکر می‌کند که دشمن تنها با منطق مذاکره می‌تواند حقوق لبنان را به رسمیت بشناسد، سخت در اشتباه است چرا که دشمن تنها منطق زور را می‌فهمد و تمام تجربیات گذشته این موضوع را به اثبات رسانده است.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان همچنین اظهار داشت: وقتی از منطق زور در زمینه مقابله با دشمن صحبت می‌کنیم، مقصود ما فقط زور یا توان نظامی علی‌رغم اهمیت بالای آن نیست، بلکه منظور تمامی عناصر قدرت از حمایت مردم حول محور مقاومت و اعتماد آنها به گزینه‌های آن گرفته تا توانایی آنها در صبور بودن، استوار بودن، تحمل مشکلات، تمایل به فداکاری و وحدت و ثبات موقعیت سیاسی است.

وی در ادامه گفت: ما به خود و قدرت خود اطمینان داریم و برای همه احتمالات آماده هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    راستی چند سال پیش یه دار و دسته مثلاً مومن و عالم گفته بودن سال ۲۰۲۲ سال نابودی اسرائیل است. خدا نگذره از تمام کسانی که به اسم دین به اعتقاد مردم ضربه میزنن،ظاهراً روز به روز هم بیشتر میشن.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    چرا به حکومت قانونی سرزمین موعود توهین می کنید مگر آنها با شما چه فرقی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس