تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها برای از بین‌بردن همگرایی در منطقه

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین‌بردن همگرایی در منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، امروز شنبه، علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش‌ هستند تا هر اقدامی در راستای همگرایی و برقراری روابط اقتصادی میان کشورهای منطقه را مورد هدف قرار دهند.

دعموش با اشاره به تحولات جاری منطقه افزود: واشنگتن می‌کوشد تا استقبال اتحادیه عرب از سوریه و توافق میان عربستان سعودی و ایران را به شکست بکشاند، تحریم‌هایی را در این رابطه اعمال کند، برخی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران را در فهرست تروریسم قرار دهد، اعتماد میان دولت‌ها را متزلزل کند و از هرگونه همکاری میان آن‌ها جلوگیری کند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در خصوص انگیزه آمریکا از این اقدامات گفت: تمام این اقدامات با هدف ضربه‌زدن به تلاش‌هایی است که به همگرایی و ارتباط اقتصادی، تجاری و مالی میان کشورهای منطقه می‌انجامد.

دعموش از تمامی کشورهای منطقه دعوت کرد که در راستای ایجاد اعتماد راسخ، همگرایی استوار و همکاری وسیع تلاش بیشتری به خرج بدهند. وی افزود: این موضوع باید در اولویت‌های اساسی کشورهای منطقه قرار بگیرد تا توطئه‌های دشمن، نقشه‌های آن و اهداف پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی را به شکست بکشاند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز، در بدترین اوضاع و بحران‌های سیاسی، افتصادی و امنیتی خود به سر می‌برد و این مشکلات، در نابودی تدریجی آن‌چه، قدرت بازدارندگی این رژیم خوانده می‌شود، نقش ایفا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس