@

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که آمریکا نمی‌تواند در موضوع ریاست جمهوری یا غیره، خواسته خود را بر لبنان تحمیل کند.

به گزارش مشرق، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله در خطبه‌های نماز جمعه گفت که آمریکا به دنبال تأمین منافع خود و رژیم صهیونیستی و اهداف آن در لبنان است.

وی گفت که امروز بحران معیشت بزرگ‌ترین دغدغه لبنانی‌هاست و افزایش نرخ دلار و تورم فشار بی‌سابقه‌ای را بر شهروندان وارد می‌کند و درد و رنج آن‌ها را بیشتر کرده است و این بحران در پرتو نبودن راه‌حل و تداوم محاصره آمریکا علیه کشور، تشدید می‌شود.

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ دعموش با اشاره به اینکه برخی‌ها به خارج امید بسته‌اند تا راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کند، گفت: «آمریکا جزئی از این خارج است و دیدارهای آن هرگز به نفع لبنان نیست زیرا آمریکا اهتمامی به منافع لبنانی‌ها ندارد و می‌خواهد در لبنان رئیس جمهور قدرتمند و شجاع و ملی وجود نداشته باشد بلکه آنچه آمریکا به آن اهتمام دارد تأمین منافع این کشور و رژیم صهیونیستی و اهداف آن است».

وی افزود: «اگر آمریکا تصور می‌کند که با اعمال فشار زیاد و ایجاد هرج و مرج در کشور می‌تواند خواسته خود را در موضوع ریاست جمهوری یا غیره بر لبنانی‌ها تحمیل کند، در اشتباه است، گرچه آمریکا لبنان را محاصره کرده و با اعمال تحریم و ممانعت از کمک‌رسانی‌ها می‌تواند در کشور مشکلاتی را فراهم کند اما هرگز نمی‌تواند خواسته خود را بر لبنان تحمیل کرده و هر کاری می‌خواهد بکند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    تا حزب اله مقتدر در لبنان باشد هیچ قدرتی نمی تواند به آن کشور زور بگوید مشاهده کردید که چاههای گاز را از حلقوم رژیم صهیونیستی در آورد اما همه جا خودفروختگانی هستند که بر علیه این میهن پرستان تبلیغ می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس