نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 25
- در انتظار بررسی: 13
- غیر قابل انتشار: 0
-
جالبه
-
یه احمق خودتحقیر
-
صرفا جهت اطلاع شما بگم اون پل اجری ورسک جمهوری اسلامیه . ورسک رصا پالونی شما اون زیریه است که دیگه پوسیده
-
اشتباهی مثبت دادم
-
چقدر تصاویر نفرت انگیز است بنده یکبار هم از روی این پل رد نشدم ولی الان 25 ساله با مترو ی تقریبا مفت به محل کارم میروم از قالیباف پدر متروی تهران بابت این خدمت تشکر میکنم تازه ایام متعددی از سال که فراغت دارم از اتوبانهای عریض و طویل احداثی سالهای اخیر تا دهاتمون در 1000 کیلومتری تهرون با بنزین مفت و ماشین شاسیم میتازم اونجا هم ویلا با تمام امکانات اب برق گاز تلفن اینترنت اسفالت درمانگاه با پزشک عمومی خوب در اختیار روستا هست یادش بخیر قبلش اصلا جزو ادم حساب نمیشدیم ما بودیم و چند تا بزو بره و الاغ
-
واقعا گل گفتی
-
یعنی این همه سازه های مهندسی و امکانات جاده ای و نیروگاه و سدها و فرودگاه و ایستگاه مترو و هایپر مارکتها و نیروگاه بادی و خورشیدی و اتمی و سیکل ترکیبی و ماشین برقی و اتوبوس و داروخانه و بیمارستان و این همه پلها و بزرگراه های چند طبقه شهری و بین شهری اتوبانی و گسترش شبکه راه آهن و گاز کشی و این همه آسمانخراشها و مجتمع های مسکونی و تجاری و بیمارستانها و درمانگاه ها و صنایع غذائی و داروئی و نظامی و قطعه سازی و بیو تکنولوژی و نانو تکنولوزی و صنایع پلیمر و پتروشیمی و هزاران مورد دیگر را نمیبینید
-
چرا مثلا ؟ با چه مبنایی ؟
-
-
بسیار عالی
-
این پل رو باید موزه کنند نباید دیگه بزارن از روش تردد بشه.ببینید اگه یه جایی دزدی نکنن از کار اینجوری میشه که حتی یک آجر هم ازش کنده نشده
-
هموطن ، یک مجتمع مهنس ساز 30 سال پیش ساخته شده هر 20 سال نیاز به مرمت کلی دارد !!! معمولا هر 3 سال رنگش میزنی و هر 5 سال تعویض و تعمیر شیر آلات و هر 10 سال سیمانکاری و حتی تعمیر آسانسور با بازدید ماهانه و هر 10 یا 15 سال تعمیر کابینت و همچنین ترمیم ایزوگام پشت بام و هر 20 سال باید کل سیستم تاسیسات مرکزی به کل تعویض یا تعمیر کلی انجام دهی تازه اگر هر سال بهش رسیدگی کرده باشی!!! این سازه پل بازدید کامل روزانه و ترمیم دوره ای مداوم دارد حتی بدون مجوز مهندس ناظر و مسئول قطار اجازه عبور قطار داده نمیشود ؟!!! فکر کردی آجرهایش همه مال 80 یا 90 سال پیش است ؟!!! کوه های جاده فیروزکوه و هراز بر اثر تفاوت سرما و گرما هر ماه ریزش سنگ دارد آن وقت توقع داری این سازه بدون ترمیم سرپا بماند ؟!!! هیچ سازه ای حتی پلهای تمام بتونی مسلح هم بدون بازدید دوره ای و ترمیم مهندسی پیشرفته امکان سرپا ماندن ندارد ! زیادی جو نگیریم بهتر است !!!!
-
-
خاک بر سر خود تحقیرت . ساخت یک ایستگاه مترو در شرایط تحریم را با درآمد 6000/000 بشکه رضا پالانی مقایسه کن . بفهم ....نفهم .
-
پل لالی و پل غدیر اهواز بسیار زیباتر هستند، این پل نه دیگر کارایی دارد و نه ارزش
-
به دستور رضا شاه ساخته شده خودش که بیل نزده تازه این هزار بار بازسازی شده
-
فقط می تونیم بگیم دست کارگرانی که زحمت کشیدند و این رو ساختند درد نکنه
-
این همه بعد از انقلاب رشد داشتیم چرا از اونا چیزی نمیگید مهمترینش مترو
-
همچین از رضا شاه بعضیا میگن انگار خودش بیل زده و ساخته. مردک عوضی
-
هنوزم زیباست
-
این پل نماد رضاشاه و خدماتی بود که در راه آبادانی این سرزمین انجام داد. مثل مترو و بی آر تی و هزاران کاری که بعد از انقلاب انجام شد. خوب هر دولتی هم خوبی داشته هم بدی
-
این پل منو یاد قدیم میندازه
-
پل را با پل مقایسه کنید . امکانات و ماشین آلات قدیم و زمان حال را هم در نظر بگیرید.
-
رضاخان رو بذاریم کنار، این پل نشون میده که چه کارها میتوان کرد...
-
واقعا بس کنید دیگه هی پل ورسک پل ورسک،همچین آهنگ حماسی هم می زنه انگار شاهکار قرنه، الان در دنیا پل هایی وجود داره که در مخیله آدم نمی گنجه، ما هی چسبیدیم به گذشته، بابا گذشته ها گذشته، الان چی هستیم؟ در علم، در نوآوری، در محیط زیست، الان در چه نقطه ای ایستاده ایم؟
-
چه بند کردید به پل ورسک ؟! آنهم با مارش ملی !
-
آباد و سرافراز باشی ایران من