1

وزارت خارجه یمن روز جمعه اعلام کرد که اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نشانه شکست تلاش های این رژیم برای نفوذ به میان ملت های اسلامی از طریق رژیم های خائن است.

به گزارش مشرق از شبکه المسیره یمن، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن روز جمعه با صدور بیانیه ای جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و بویژه غیرنظامیان را محکوم کرد.

وزارت خارجه یمن، این جنایت ها را نقض کامل و آشکار همه قوانین بین المللی و بویژه کنوانسیون ژنو دانست و بر حمایت و همبستگی ملت و دولت یمن با ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت های رژیم صهیونیستی با شکست توطئه نفوذ به داخل ملت های اسلامی از طریق رژیم های خائن و سازشکار روز به روز افزایش می یابد.

این اقدامات جنایتکارانه، عزم و اراده ملت فلسطین که تنها گزینه آن ها مقاومت است را برای از میان برداشتن این رژیم جناتیکار و بازپسگیری حقوق و سرزمین خود قوی تر می کند.

ملت و دولت یمن، قهرمانان فلسطین را در هر تصمیمی که بگیرند تایید می کند و برای دفاع از ملت و ایجاد کشور مستقل خود در کنار آن ها ایستاده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه در واکنش به شلیک راکت به سرزمین های اشغالی، نوار غزه را بمباران کردند و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ با آن مقابله کردند.

شاهدان عینی گفته اند که جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز نوار غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال نوار غزه در مقام مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس