کد خبر 1442878
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
دستگیری عامل تیراندازی در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال خانمی جوان به یکی از مراکز درمانی شهر ساوه به علت تیراندازی منجر به جرح، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد مردی که دارای سلاح گرم بوده به علت اختلافات خانوادگی با همسر خود درگیر شده و به سمت همسرش تیر اندازی کرده و وی را مجروح می کند. وی بلافاصله مصدوم را با خودرو شخصی به مرکز درمانی منتقل کرده و خود از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در نهایت، موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه اسلحه کمری جنگی دستگیر کنند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و غالب هنجارشکنان خودشان اطلاع دارند که در صورت انجام اقدام مجرمانه دیر یا زود دستگیر خواهند شد، از این رو به اراذل و اوباشی که توصیه های پلیس را جدی نمی گیرند هشدار می دهیم که برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان سخت خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس