کد خبر 1442886
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
برف

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، تا اوایل صبح فردا( ۱۵ آذر) همراه با بارش باران و برف و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا اوایل صبح فردا (۱۴ تا ۱۵ آذرماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، در برخی مناطق توام با بارش برف و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) با خروج سامانه بارشی از استان، به‌تدریج از مقدار ابرها کاسته و در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

از فردا تا روز جمعه (۱۸ آذرماه) روند افزایش نسبی بیشینه دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین‌آباد با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۵ آذر) قسمتی ابری به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۶ آذر) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 1
    کار خودشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس