مورد جالب و عجیب دو فوق‌ستاره/ فقط یک نفر بیشتر از مسی در جام جهانی قدم زده است!

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در زمین راه می‌رود اما در زمان مناسب بهترین ضربه را به حریف می‌زند.

به گزارش مشرق، فقط یک بازیکن در این جام جهانی بیشتر از لیونل مسی در زمین قدم زده است. هواداران فوتبال در قطر با تماشای بازیهای آرژانتین به خوبی متوجه شده‌اند که مسی بیشتر دقایق بازی را در زمین قدم می‌زند هرچند در لحظه مناسب بهترین عملکرد را نشان می‌دهد و برای تیمش نتیجه را تغییر می‌دهد.

مسی مقابل استرالیا در بازی شنبه شب بار دیگر درخشان ظاهر شد و با شکافتن خط دفاعی کانگوروها گل اول آرژانتین را به ثمر رساند. اما هواداران فوتبال متوجه شدند که مسی وقتی صاحب توپ نیست به ندرت خود را در بازی تیمش درگیر می‌کند.

این مشاهده با آماری که از مسی ثبت شده و نشان می دهد که او در هر بازی بیش از ۴ کیلومتر را قدم زده است، بیشتر ثابت می شود. از این نظر فقط روبرت لواندوفسکی ستاره لهستان است که در یک بازی بیشتر از مسی قدم زده است. لوا در بازی با عربستان ۵۲۰۲ متر را قدم زده است.

پپ گواردیولا زمانی در مورد لیونل مسی گفت: «مسی از بازی خارج نیست بلکه مشارکت دارد. سرش را مدام تکان می‌دهد، راست، چپ، راست، چپ! او بو می کشد و متوجه می‌شود که نقطه ضعف خط دفاعی حریف کجاست. بعد از ۵ یا ۱۰ دقیقه او نقشه را در ذهن خودش دارد. می‌داند که اگر به فلان نقطه حرکت کند فضای بیشتری برای حمله و گلزنی خواهد داشت. لئو بدون شک بی‌نظیر است. او خیلی خوب است.»

مورد جالب و عجیب دو فوق‌ستاره/ فقط یک نفر بیشتر از مسی در جام جهانی قدم زده است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس