زد و خورد در دیدار دو تیم لیگ دسته دومی/بازی از کنترل خارج شد

ارومیه- دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و ۹۰ ارومیه در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با درگیری، زد و خورد از کنترل خارج شد.

به گزارش مشرق، عصر دوشنبه دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و نود ارومیه در قالب لیگ دسته دوم کشور در ارومیه در حال برگزاری بود که به دلیل تنش، درگیری و زد و خورد این دیدار از کنترل مسئولان برگزاری مسابقه خارج شد.

دیدار تیم‌های مدعی گروه A لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حواشی ناگواری همراه بود و بار دیگر اما و اگرها در مورد این مسابقات باشگاهی را به صدر اخبار آورد.

درگیری چگونه آغاز شد؟

در دیدار میان تیم‌های سپیدرود رشت و نود ارومیه در شرایطی که بازی به پایان نرسیده بود درگیری و زد و خورد شدیدی میان بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم به وجود آمد و این مسابقه را از حالت عادی خارج کرد.

در دقیقه ۷ مسابقه اعتراض یکی از مربیان سپیدرود رشت پس از بگومگویی که با مربیان نود ارومیه داشت داور را مجاب کرد تا به وی کارت زرد بدهد اما بگومگوها ادامه پیدا کرد تا بالاخره شرایط مسابقه آرام شد.

زد و خورد در دیدار دو تیم لیگ دسته دومی/بازی از کنترل خارج شد

این آرامش تا دقیقه ۳۸ نیمه نخست ادامه داشت و در این لحظه بار دیگر نیمکت‌های دو تیم با همدیگر دچار بحث و مرافعه و حتی برخی از اعضای کادر فنی دو تیم با هم گلاویز شدند.

این درگیری تا دقیقه ۴۴ ادامه پیدا کرد و در نهایت به داخل زمین کشیده شد تا بازیکنان هم درگیر زد و خورد شوند و در نهایت مسئولان برگزارکننده توانستند بازی را کنترل کنند.

دیدار نیمه تمام به پایان رسید

درگیری میان دو تیم بیش از ۸ دقیقه طول کشید و با این وجود بازی نیمه‌تمام نماند در شرایطی که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و تنها یک امتیاز گرفتند.

در این اتفاق تلخ یکی از اعضای تیم ۹۰ به علی عمویی ماساژور سپیدرود ضربه‌ای زد که موجب شد دندان‌های وی شکسته و با خونریزی شدید راهی درمانگاه شود!

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سپیدرود در رده دوم و ۹۰ ارومیه در رده چهارم جای دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس