کد خبر 1443182
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
دو راهی سخت برای ستاره ملی‌پوش/ این پرسپولیسی دوباره ریسک می‌کند؟

علیرضا بیرانوند که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ دچار مصدومیت شد، برای بازی کردن در دربی با مشکل مواجه است و شاید درون دروازه پرسپولیس نایستد.

به گزارش مشرق، مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند در جام جهانی حالا به یک مشکل بزرگ برای خودش و پرسپولیس تبدیل شده است. علیرضا همانطور که پیشبینی می‌شد گلر اول تیم ملی در قطر بود و در اولین بازی مقابل انگلیس به میدان رفت ولی حضور او در زمین طولانی نبود و بیرانوند قبل از دقیقه ۲۰ تعویض شد. اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند بعد از برخورد مجید حسینی بود که باعث شد بینی علیرضا بشکند و او جای خود را به حسینی داد.

بیرانوند که انگیزه زیادی برای جام جهانی داشت و مرد مورد اعتماد کیروش هم بود، شرایط سختی را تجربه کرد و دیگر توان ادامه دادن نداشت.

بیرانوند در ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد ولی بعد از گذشت چند دقیقه متوجه شد توان ادامه دادن ندارد. ضربه به حدی محکم بود که بیرانوند با مشکل تنفسی مواجه شد و حتی به دو تن از همبازیانش در همان لحظه اشاره کرد که نفسش بالا نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

یحیی نباید اسیر جوسازی ساپینتو بشود

علیرضا موقع خروج بسیار ناراحت بود و اشک می‌ریخت ولی در ذهنش امید داشت که با پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند برای بازی مقابل ولز دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد و بازی کند.اتفاقی که فیفا اجازه آن را به علیرضا نداد و بیرانوند جایی در ترکیب تیم ملی در آن دیدار نداشت.

با این حال بعد از چند روز استراحت و استفاده از گارد محافظ بینی، بیرانوند قبل از بازی با آمریکا به تمرینات برگشت و کیروش هم در این دیدار به او اعتماد کرد.بیرانوند درحالی در بازی مقابل آمریکا آن هم بدون محافظ به زمین رفت که این کار ریسک بزرگی بود. ممکن بود با هر برخوردی دوباره مصدومیت علیرضا تشدید شود و علیرضا برای مدت‌ها نتواند فوتبال بازی کند. با این حال گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس این خطر را به جان خرید و می‌خواست در آخرین دیدار تیم ملی در جام جهانی هم به میدان برود.

دو راهی سخت برای ستاره ملی‌پوش/ این پرسپولیسی دوباره ریسک می‌کند؟

خوشبختانه در این بازی مشکل جدی برای علیرضا پیش نیامد و مصدومیتش تشدید نشد. با این حال تحت هر شرایطی بیرانوند مجبور است دیر یا زود بینی‌اش را به تیغ جراحان بسپارد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد در بعضی مواقع علیرضا با مشکل تنفسی مواجه می‌شود و شکستگی در ۲ ناحیه از بینی او کار را برای او سخت کرده است. از طرفی چند روز دیگر بازی‌های لیگ شروع می‌شود و پرسپولیس که صدرنشین لیگ به حساب می‌آید، در اولین بازی خود باید به مصاف سخت ترین رقیب خود برود و دربی را برگزار کند.

قطعا حضور بیرانوند می‌تواند خیلی به تیمش کمک کند و خیال پرسپولیسی‌ها را هم از بابت دروازه راحت کند. با این حال علیرضا برای بازی کردن در دربی دوباره باید ریسک بزرگی را انجام دهد. اگر بیرانوند تصمیم به جراحی بگیرد، چیزی حدود یکماه از میادین دور خواهد بود و دربی و ۳ بازی دیگر پرسپولیس تا پایان نیم فصل را از دست خواهد داد. اتفاقی که خیلی به ضرر این تیم و یحیی گل محمدی تمام خواهد شد.

از طرفی اگر علیرضا جراحی نکند هم خطر بزرگی را به جان باید بخرد و هم این موضوع کار را برای جراحی او سخت خواهد کرد. هرچند خود بیرانوند علاقه زیادی دارد تا در دربی به میدان برود و به تیمش کمک کند، ولی ممکن است این قضیه برای سلامتی‌اش خطرناک باشد و حتی مشکل تنفسی‌اش را بیشتر کند. به هر حال بیرانوند در حال حاضر در دو راهی بسیار سختی قرار گرفته و باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

علیرضا یا باید جراحی کند و یکماه دور از میادین باشد و یا ریسک بزرگی بکند و برای پرسپولیس در بازی‌های لیگ به میدان برود. بیرانوند قصد دارد به زودی بعد از مشورت با پزشکان، خانواده و یحیی گل محمدی در این خصوص تصمیم گیری کند و بعد از آن مشخص خواهد شد که ستاره ملی پوش پرسپولیس به دربی خواهد رسید یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس