کد خبر 1443282
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
واکنش باشگاه تراکتور به پیشنهاد نجومی اسکوچیچ/ با خیلی از مربیان خارجی صحبت کردیم

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: سرمربی جدید ما رزومه‌ای قوی در لالیگا دارد.

به گزارش مشرق، ایوب بهتاج درباره انتخاب پاکو خمس به عنوان سرمربی جدید تراکتور، اظهار داشت: وقتی باشگاهی دنبال سرمربی باشد، شرایط و رزومه گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و با هر کدام به توافق برسد، آن گزینه را معرفی کرده و با او قرارداد می‌بندد. ما هم پس از بررسی گزینه‌های مختلف توانستیم شرایطی که می‌خواستیم را با خمس توافق کنیم و با وی به نتیجه رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: خمس در لالیگا رزومه خوبی دارد و مربی بسیار توانمندی است. قطعا ما هم از وی حمایت خواهیم کرد تا روند خوبی که تراکتور با قربان بردیف شروع کرده بود، ادامه یابد. باید اینجا بار دیگر از زحمات سرمربی قبلی تراکتور تشکر کنم.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با سرمربی جدید تراکتور

وی در مورد زمان قرارداد خمس با تراکتور، گفت: در پایان جلسه امروز هیات مدیره تراکتور این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

بهتاج درخصوص تعداد دستیاران خمس در تراکتور، توضیح داد: این موضوع را نیز به زودی اعلام خواهیم کرد. البته محمد نصرتی و مارکو کاسر در کادرفنی تراکتور می‌مانند. سعی می‌کنیم او در سریع‌ترین زمان ممکن و تا پایان هفته به ایران بیاید.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی جدید خود به دراگان اسکوچیچ پیشنهاد داده بود و این مربی درخواست ۲ و نیم میلیون دلاری داشته است، گفت: با خیلی از مربیان خارجی صحبت کردیم. نمی‌گویم با اسکوچیچ حرف زدیم یا خیر اما اینکه درخواست رسمی به او بدهیم یا پای میز مذاکره بنشینیم صحت ندارد.

مدیرعامل تراکتور درواکنش به این سوال که آیا مبلغ قرارداد خمس با این باشگاه کمتر از بردیف است، خندید و توضیحی نداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس