کد خبر 1443321
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات؛ جدایی 2 بازیکن از پرسپولیس صحت دارد؟

گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات پرسپولیس در حالی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد این باشگاه فصل نقل و انتقالاتی آرامی را سپری کند.

به گزارش مشرق، در حالی که لیگ برتر در آستانه رسیدن به نیم‌فصل خود قرار دارد این روزها شایعات زیادی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس به گوش می‌رسد. در اینباره نام برخی از بازیکنان به عنوان جداشده‌های احتمالی و برخی هم به عنوان بازیکنان جذب شده احتمالی نام برده می‌شود.

در پرسپولیس صحبت از این است که مهدی عبدی و حامد پاکدل احتمالا در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوند و حتی گفته می‌شود این دو بازیکن شاید به صورت قرضی در نیم‌فصل لباس تیم دیگری را بر تن کنند اما یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز واکنشی به این مسأله نداشته و به همین خاطر درباره اصالت آن تردید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در تعطیلات لیگ چه کرد؟

از طرف دیگر یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب آن است عیسی آل‌کثیر بوده که فعلا بازیکن آزاد است و با وجود چند جلسه تمرین با سرخ‌پوشان بعد از رسیدن به بهبودی کامل، فعلا پاسخی به تماس پرسپولیسی‌ها نداده تا قرارداد جدیدش با این باشگاه همچنان مبهم باشد. گفته می‌شود برخی درخواست‌های این بازیکن باعث شده تا این قرارداد فعلا بسته نشود!

با این همه در صورتی که آل‌کثیر پرسپولیسی شود به دلیل ترافیک مهاجمان، شاید از بین حامد پاکدل و مهدی عبدی یک نفر در نیم‌فصل جدا شود اما اگر آل‌کثیر با پرسپولیس قرارداد نبندد پروژه جدایی عبدی و پاکدل کنسل خواهد بود.

با این همه به نظر می‌رسد که پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم، باشگاه ماجراجویی نخواهد بود و با این شرایط شاهد کمترین فعل و انفعال در این تیم هستیم مگر اینکه گل‌محمدی تصمیم دیگری بگیرد که فعلا بعید به نظر می‌رسد. در این شرایط بحث جدایی و یا جابه‌جایی بازیکنان بستگی به این دارد که در نیم‌فصل، پرسپولیس فعالیت جدی در نقل و انتقالات داشته باشد یا نه.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس