کد خبر 1447374
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
آخرین وضعیت مذاکرات عیسی آل‌کثیر با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت امضای قرارداد با عیسی آل کثیر ارائه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها وضعیت عجیب و کم سابقه‌ای را در خط حمله‌اش تجربه می‌کند. درست چند روز پیش از بازی حساس با استقلال در هفته دوازدهم، ابتدا شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی در تمرین سرخپوشان مصدوم شد و سپس یورگن لوکادیا با ترک ایران، دست پرسپولیس را در خط حمله بست.

به گفته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس لوکادیا دو تا سه هفته دیگر برای بازگشت به میادین کار دارد و لوکادیا هم که به احتمال زیاد دیگر به پرسپولیس بر نخواهد گشت.

به همین دلیل کمبود مهاجم در پرسپولیس باعث شده است تا مذاکره با عیسی آل کثیر سرعت بیشتری بگیرد. آل کثیر که تا فصل گذشته در پرسپولیس بازی می‌کرد، به دلیل آسیب دیدگی و انجام عمل جراحی در این فصل از لیست پرسپولیس خارج شد و حالا به اولویت گل محمدی برای بازگشت و حضور در خط حمله تبدیل شده است.

گل محمدی امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال درباره آل کثیر هم اخبار جدیدی را اعلام کرد. سرمربی پرسپولیس گفت: هم با عیسی و هم با باشگاه صحبت کردم. فقط بحث توافق عیسی و باشگاه است. امیدوارم با یکی دو جلسه مشکل رفع بشود. مشکل خاصی برای عقد قرارداد با این بازیکن وجود ندارد. فکر می‌کنم در این هفته یکی، دو جلسه داشته باشیم و کار را جمع کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    حالا بزنه آل کثیر بره تراکتور یا تیم دیگه لوکادیا نیاد کار لنگ تمام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس