فیلم

مراسم تودیع و معارفه دبیرکل فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم تودیع و معارفه دبیرکل فدراسیون با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی، هدایت ممبینی، داود پرهیزکاری و جمعی از روسا و پرسنل فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز (سه شنبه ۱۵ آذرماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

تاج: ممبینی می‌تواند اقدامات خوبی رقم بزند

مهدی تاج ضمن عرض خسته نباشید به حاضرین در جلسه بابت تلاش و زحمات قبلی برای ششمین صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: تیم های معدودی در سطح جهان شانس حضور در جام جهانی را دارند که خوشبختانه کشور ما یکی از آنها بود. برکسی پوشیده نیست که با زمان کمی که برای اعزام تیم به جام جهانی در اختیار داشتیم، نیاز به تلاش گسترده ای بود تا بتوانیم حضوری مناسب و به دور از حواشی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همانطور که همگان شاهد بودیم حتی تا لحظات پایانی آخرین بازی نیز شانس صعود به مرحله بعدی را داشتیم که متاسفانه این امر محقق نشد و مانند همه مردم از عدم صعود ناخرسندیم، اما نکات مثبتی در آنجا وجود داشت، اعم از نظم حاکم بر تیم ملی در طول مسابقات و جو حاکم بر ورزشگاه که با تشویق ۹۰ دقیقه ای تیم از سوی هواداران همراه بود که بی تردید حاصل همان تلاش ها و مجاهدت های کلیه همکاران فدراسیون بود. البته باید به همکاری و مشارکت مجموعه های دیگر با فدراسیون فوتبال نیز اشاره کنیم که در نهایت اعزام و حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را به نقطه عطفی تبدیل کرد.

رئیس فدراسیون در ادامه درباره نتایج بدست آمده گفت: نباید از این موضوع غافل شد که نتیجه در فوتبال در لحظه رقم می خورد و شاید با کمی خوش شانسی می توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. جا دارد از سرمربی، سرپرست، کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه ای از داود پرهیزکاری به دلیل ساماندهی سایر اعزام ها به جام جهانی داشته باشم.

تاج افزود: اولویت اول ما پس از حضور در فدراسیون طبیعتا بحث تیم ملی و تعیین وضعیت سرمربی آن بود. پس از آن بحث VAR را داشتیم که روز گذشته روند کاری آن با انتخاب پیمانکار تعیین تکلیف شد و به زودی، به سرعت و بدون توقف انجام خواهد شد. بحث دیگر موضوع ساختمان فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال است که باید ساخت و ساز آن به سرعت آغاز شود و مجموعه‌های فوتبال را در یک مجموعه در کنار هم داشته باشیم.

وی گفت: امروز صبح پرهیزکاری به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال معارفه شد و از مهمترین اولویت‌های وی پیگیری پروژه ساختمان فدراسیون فوتبال، اتمام ساختمان کوثر بانوان است و ساماندهی مهمانسرای شهیدرضایی مجد است. امیدواریم این روند هرچه سریعتر پیش برود. باید از تلاش های وی در مدت سه ماه سرپرستی تشکر کنم. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون نیز معرف حضور است و از سال‌ها قبل در ورزش و فوتبال حضور فعالی داشته است و مطمئنا با تجربیاتی که دارد می تواند اقدامات خوبی برای فوتبال انجام دهد.

ممبینی: چابک‌سازی سازمان اداری فدراسیون از اولویت‌های اساسی است

هدایت ممبینی در ابتدا گفت: از رئیس فدراسیون و اعضای هیات رییسه که این وظیفه سنگین را به من سپردند تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد به پرهیزکاری و همکارانش بابت تمام زحماتی که در این سه ماه کشیده اند، خدا قوت بگویم.

وی اضافه کرد: بزرگترین رویداد جهانی فوتبال در حال برگزاری است و فارغ از تصویری که از طریق تلویزیون قابل رویت است، نیروهای متعدد پشتیبانی، اداری و اجرایی مشغول برنامه‌ریزی و اجرای دقیق شرح وظایف هستند. فدراسیون فوتبال نیز در مقیاس کوچکتر در داخل کشورمان در حال پیگیری برگزاری مسابقات، ساماندهی تیم های ملی، هماهنگی و برنامه ریزی در سیستم اداری است. شاید دور از دسترس نباشد که ما هم در آینده ای نه چندان دور همانند کشور قطر بتوانیم میزبانی رویدادهای مهم و بزرگی را برعهده بگیریم که از نیازهای اساسی آن، چابک سازی سازمان اداری فدراسیون است.

دبیرکل فدراسیون در پایان اظهار داشت: همانطور که در زمان کوتاه پس از حضور دوباره تاج در راس فدراسیون فوتبال، اقدامات بسیار مناسبی جهت ساماندهی تیم ملی و اعزام آن به مسابقات جام جهانی رخ داد باید شاهد ادامه همین روند در اجرای VAR ، پروژه جدید ساختمان فدراسیون و سایر اهداف باشیم. باید تلاش‌های گسترده خود را با درایت رئیس و اعضای هیات رییسه از این پس نیز بکار بگیریم تا اهداف ترسیم شده را به سرانجام برسانیم. امیدوارم در کنار همه شما عزیزان قدم‌های بهتری جهت پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس