فاطمی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که مجوز واگذاری‌ یکی از شرکت‌های خودروسازی صادر شده و به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید رضا فاطمی امین اظهار کرد: تاکنون چند مرحله طی شده است. مرحله اول ارزیابی قیمت و قیمت گذاری شرکت‌ های خودروسازی بود.چون این شرکت‌ها دارایی گسترده‌ای دارند، نزدیک به شش ماه طول کشید و حدود ۱۷۰۰ ابلاغ کارشناس رسمی دادگستری صادر شد که قیمت گذاری انجام شود و نهایی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام هر نوع خصوصی سازی وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی باید مجوز صادر کنند، با این سازمان مذاکراتی انجام شد. در نهایت مجوز یکی از واگذاری‌ها صادر شده و به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول یک برنامه زمان بندی تهیه شده است. فعلا سازمان خصوصی سازی با اولین واگذاری موافقت کرده و شرایط آن فراهم شده که انجام می‌شود و بعد موارد بعدی انجام خواهد شد. اینکه با چه فاصله زمانی انجام شود بستگی به وضعیت بازار و بازخورد اولین واگذاری خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    همه چی باید واسه دولت باشه .
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    منظور از بزودی 4 سال دیگه هست.مردم معنی بزودی رو نمیفهمند
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    اگر این کار شجاعانه درست به بخش خصوصی که همه جوره لایق وشایسته واگذاری باشد واگذارشود جهش بلندی در تولید محصولات با کیفیت برداشته خواهد شد اگر کسی یا کسانی که این صنعت به انان واگذارویشود دلسوز مردم ووطن پرست واقعی وخدا باور باشند اونوقته که ما تنهادر موشک وهسته ای حرفی برای گفتن نخواهیم داشت در خودرو هم یکی از کشورهایی خواهیم شد که حرفی برای گفتن داریم ان شاالله فقط به ادم اهلش بسپاری تورو جان مادرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس