کد خبر 1443955
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
رصد و دستگیری اخلالگران امنیت عمومی در البرز

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی افرادی که اقدام به تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به اینکه شب گذشته دو نفر در یکی از بازارهای غرب تهران اقدام به تخریب قفل ۱۷ باب مغازه کرده بودند، بیان داشت: این افراد تلاش داشتند که با اقدامات مجرمانه خود مانع از فعالیت بازاریان و کسبه باشند و در فعالیت کسبه و بازاریان اخلال ایجاد نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی این دو متهم و اینکه دستگیری این متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد، عنوان داشت: پلیس با همه توان و تلاش در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش جامعه را مخدوش نماید.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطر نشان کرد: اقدام نابهنجار و مجرمانه این افراد انزجار و نارضایتی کسبه رادر پی داشت و کسبه و بازاریان خواهان برخورد جدی باعوامل این گونه اقدامات مجرمانه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    این زن زندگی آزادی ها از کجا به کجا رسیده اند! این ها با این رذالت انتظار دارند مردم کوچه و بازار برایشان فرش قرمز پهن کنند و به انتظاراتشان که اعتصاب سراسری، رفع حجاب ، تظاهرات میلیونی ، سرنگونی و.... پاسخ بدهند. این اراذل گور خودشان را با این رذالت ها برای همیشه کندند.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    رحمةالله علیکم. احسنتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس