کد خبر 1444041
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
دلایل حذف ایران از زبان دستیار کی روش

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان دلیل حذف ایران از مرحله گروهی جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، راجر ده سا، دستیار اول کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربیگری کنم. پس از این مسابقات سه روز به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم.

وی ادامه داد: از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال ایران از سر خواهم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم. در حال حاضر، من اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز جمعه با سوپراسپورت کارهای تلویزیونی انجام خواهم داد.بعد از جام جهانی، تا پایان دسامبر به تعطیلات خواهم رفت.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با سایت ساندی ورلد آفریقای جنوبی توضیح داد: ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ایران همیشه آن را بسیار سخت می دیدند. وقت کافی هم نداشتیم، چون چند بازیکن ما چند روز مانده به شروع بازی ها به تمرینات آمده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با پویایی های بسیار متفاوت در مقایسه با سایر مسابقات بود. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده اما این یک تجربه یادگیری مهم برای پسرانی بود که در مقابل فوق ستاره‌های انگلیس بازی می‌کردند.

ده سا خاطرنشان کرد: پیش از این آن‌ها را فقط در لیگ برتر انگلیس و همچنین ستارگان آمریکا و بازیکنانی مانند گرت بیل را دیده بودند. می خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم، اما نتوانستیم از مرحله گروهی عبور کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    حیف از این پولی که به این بازیکنها میدن چقدر اختلاس توی فوتبال ایران میبینیم بیت المال رو هین ها از بین میبرن
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم...توخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس