کد خبر 1444053
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
دفاع فان خال از تاکتیک هلند؛ برزیل هم مثل ما بازی می کند

سرمربی تیم ملی هلند به دفاع از سبک بازی تیم خود پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، لوئیس فان خال سرمربی هلند روز پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با آرژانتین با دفاع از سبک بازی تیم خود که با انتقادهای زیادی روبرو شده است گفت: فوتبال در حال پیشرفت است. اکنون بازی کردن فوتبال هجومی نسبت به ۲۰ سال گذشته که سرمربی آژاکس بودم، کمی سخت تر است. وقتی در سال ۲۰۱۴ (در جام جهانی برزیل) با آن سیستم دفاعی فوق‌العاده سوم شدیم، انتقادات زیادی به من وارد شد. در این جام جهانی می بینیم که نتایج بسیار نزدیک است اگر به نظر می رسد که ما فقط دفاع می کنیم، دیدگاه شما درست نیست. امیدوارم اکنون این موضوع روشن شده باشد. برزیل تقریباً مانند تیم ملی هلند عمل می کند. ما کشوری هستیم که شانس قهرمانی جهان را داریم.

دی ماریا فان خال را بدترین مربی ای دانست که با او کار کرده است. او درباره این دیدگاه گفت: آنخل دی ماریا یک فوتبالیست بسیار خوب است که زمانی که در منچستریونایتد بازی می کرد، مشکلات زیادی در زندگی خصوصی خود داشت، از جمله حمله به خانه‌اش. این روی فرم او در آن سال تأثیر گذاشت. به من می‌گویند بدترین مربی؟ او یکی از معدود بازیکنانی است که این را گفته است.

فان خال آماده است تا پس از جام جهانی بازنشسته شود اما اظهار داشت که شاید وسوسه شود و کمی بیشتر کار کند. او در این زمینه گفت: هرگز نمی‌توان گفت هرگز. من الان ۷۱ سال دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس