دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی خودش را در خوابگاه حلق آویز کرد

عصر امروز بازپرس جنایی کشیک تهران در جریان یک مورد خودکشی در خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، با حضور بازپرس کشیک تهران در محل خوابگاه پسران واقع در خیابان ستارخان وی در جریان خودکشی دانشجوی رشته کارشناسی حقوق قرار گرفت.

دانشجوی مورد اشاره سابقه بیماری روحی روانی و مراجعه به پزشک را داشته است.

طبق تحقیقات به عمل آمده در صحنه حادثه، یک دست نوشته از این دانشجوی پسر با اشاره به قصد انجام خودکشی کشف و ضمیمه پرونده شد.

همچنین بررسی وسایل شخصی این دانشجو نشان می‌دهد وی عکس یک فرد حلق آویز که به دوربین لبخند می‌زده را در پس زمینه تلفن همراه خود گذاشته بوده است.

پس از بررسی صحنه حادثه بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی علت تامه فوت را صادر کرد.

عصر امروز هم دانشگاه علامه طباطبایی با انتشار اطلاعیه‌ای از درگذشت یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه پس از خودکشی خبر داده بود.

در بخشی از اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبایی آمده بود: این دانشجو از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، هیاتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزئیات این حادثه تلخ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 1
    عظّم الله اجورنا و اجورکم... یا حضرت مادر، یا زهرا(س)
  • معصومه IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    44 11
    خدا ریشه بی عدالتی رو نابود کنه که جونا روبه این شکل نابود میکنه.لعنت به باعث وبانیش
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    23 2
    خدا رحمتش کنه میبخشید بد نیست گفته بشه قربون صدقه فرزندتان در هر سن و سالی هست بروید گاه وقتی عین زمان کودکی او را در آغوش گرفته و بفشارید و دست بر سر و رویش بکشید از هر چیزی پر انرژی تر هست و از هر درمانی قویتر و حال دو طرف را بسیار خوب میکند و روح انسان را جلا میدهد و لذت میبرد هیچوقت دیر نیست چه بهتر آدما به اشتباهاتشون اعتراف کنند بدانند دوستشان دارید ضرر نمیکنید
  • نیش فعال IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    14 7
    چرا شلوغش میکنیم. قبلا هم این خودکشی ها بوده ولی چون جامعه نسبت بهش حساس نبود دیده نمیشد. و فوقش توی همون دانشگاه مطرح میشد. اما پارسال در وبینار خودکشی که علوم پزشکی زنجان گذاشته بود آمار خودکشی کشور رو به تفکیک استانها بیان میکرد فاجعه بار بود و جالبه که میگفت ما در سالهای اخیر آلارم های زیادی دریافت کردیم و هشدار دادیم. میخوام بگم این موضوع جدید نیست و اتفاقا قبل از این اغشاشات به مرز هشدار رسیده بود الان جامعه نسبت به هر مرگی حتی در یک روتای دور افتاده حساس شده بماند که دانشجو باشه و بماند که در محیط دانشگاه باشه. طرف میره چوپانی ساعقه میزنه میمیره شبکه های اونوری ده دقیقه بعد از مرگ میزنن اعدام انقلابی چوپانی که بر ضد نظام نی زده بود. بیایید به دور از هیجان نگاه کنیم به قضایا. من نمیگم همه ی اتفاقات طبیعیه ولی چون خودم درگیر این فضا هستم با اطمینان میگم که بیش از 80 درصد این مرگها روال عادی مرگهای جامعه است که به جهت التهاب جامعه سو استفاده میشه و روی آمار اتفاقات واقعی اخیر محاسبه میشه تا بهره برداری های خاص بشه ازش و دوباره روز از نو روزی از نو
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 5
    ظهورکن !
  • ناشناس IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 19
    عکس حلق آپیزکردنشو سرچ کرده بوده
  • ناشناس IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    11 46
    یه آدم چند سال هروئینی کارتن خواب همه چیزشو باخته هیچوقت خودشو حلق آویز نمیکنه که واسه زندگی کردن هیچ دلیلی نداره چجوریه الان سه ماهه تمام خودکشیا بین جوونا و دانش جویای تحصیلکرده اتفاق میفته چطوریه که هیچکدوم توسط دورببنا ضبط نمیشه؟ چرا باید یه کارشناس حقوق طناب دار درست کنه واسه خودش؟
  • JP ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 5
    خوب برو بیرون خودکشی کن چرا با اعصاب و روان دانشجویان خوابگاهی بازی میکنی، بیست سال قبل تو خوابگاه برادرم که شاید بیست سالش بود یک دانشجو خودکشی کرد با حلق اویز کردن، برادرم بیمار شد مجبور به استفاده از قرص ارامش بخش شد دیگر نتونست تو خوابگاه بمونه، عوارضش موند براش
  • فرزانه IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    همش تقصیر اساتید دانشگاه غربگدا هست که این جوانها رو تحریک و تشجیع می کنند و به نظام بدبین می کنند. باید اون اساتید رو اخراج ونید و بجاشون جواناای صالح و باسواد بگذارید. باید جوانها و نوجوانها رو با زبانی شیرین به سمت خودتون جذب کنید. باید انقلاب و شهدا رو تجلیل کنید. و فضای مجازی مسموم رو بشدت مسدود کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس