آمریکا برای آغاز جنگ آخرالزمانی تلاش می‌کند

یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا درباره طرح های خطرناک دولت این کشور جهت آغاز جنگ آخرالزمانی هشدار داد.

به گزارش مشرق، «داگلاس مک‌گرگور» افسر بازنشسته ارتش آمریکا در جریان گفتگو با شبکه Judging Freedom در یوتیوب، عنوان کرد: روسیه هرگز زیر بار سیاست یکجانبه گرایی آمریکا برای سیطره بر جهان نمی رود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از پایان جنگ سرد اقدام به سوء استفاده از نفوذ خود در اقصی نقاط جهان کرده، افزود: ما مدتی طولانی از مجازات جان سالم به در بردیم، اما من معتقدم روسیه (در تحولات جنگ اوکراین) در حال ترسیم یک خط قرمز است و می خواهد به آمریکا بگوید که از این پس دیگر اجازه نمی دهیم ما را بیش از این اذیت کنید و در تنگنا قرار دهید!

داگلاس مک‌گرگور افزود: جهان هم اکنون در وضعیت جنگ جهانی قرار ندارد اما اگر آمریکا به روسیه این پیام را بدهد که خواهان استفاده از تسلیحات اتمی است، پس ما در واقع آنها را به آرماگدون (جنگ آخر الزمانی) دعوت کرده ایم.

گفتنی است پیش از این نیز ، «سرگئی لاوروف» وزیرخارجه روسیه در سخنانی گفته بود: ناتو شرایط را به سوی از سرگیری جنگ سرد سوق داده است، آنها در تلاش برای نگه داشتن روسیه در خارج از اروپا، بقای آمریکا در داخل اروپا هستند و این در شرایطی است که اتحادیه اروپا در وضعیت فعلی کاملا تحت سیطره واشنگتن قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    می بینی ؟ ما بر روی تکه سنگی کوچک در میان هزاران میلیارد سنگ بزرگتر از خورشید در فضا حبس شده ایم. ایا ما دیده می شویم ؟
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      بهترین آفریده خداوند متعال انسان است. اما آن آدمی که واقعاً بنده و تسلیم خداوند باشد
  • شاهو IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    مگ امریکا ترسو نبود؟
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      امریکا چون ترسوس ولذا اروپارا فدائی خود واوکراین وملتشو اواره میکنه.اگه مردانه بقراردادهای خودش باپوتین عمل وناتورا دور روسیه نمیکشوند .این مصیبتها پیش نمیومد بازم اینهمه شیطنت کرده بود مردانه خودش باروسیه وارد جنگ میشد دیگرانو فدا نمیکرد.خیلی شجاعانه بود ولذا ترسوس.ادم شجاع شیطنت نمیکنه ودیگرانو اواره وقربانی نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس