رئیسی

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی به خانواده و همه مردم سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی کنند

به گزارش مشرق، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش آورده است: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش و از علمای خوشنام و مردمی آن منطقه که عمر خود را وقف خدمات اسلامی کرده بود، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن ایشان به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    بقیه رو ترور نکنن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    شناسایی شد عبدالپدید وهابی
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    5 1
    ما هم خواهان دستگیری و مجازات قاتلان این شهید وفادار به نظام هستیم
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    6 1
    سریع فوری انقلابی
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    دشمن درپی منصرف کردن شما از برخورد باعوامل اغتشاشگر وتروریستش هست تانجاتشان دهد .وهرچه کوتاهی کنید .دشمن دست به ترور وویرانی میزند تا خواسته خودرا تحمیل کند.مقابله سریع وعبرت اموز هم باعث وحشت عوامل شده تا دست بکشند وهم دشمن راناامید میکند .اگر مماشات وانفعال در پیش بگیرید دشمن بر حملات وجنایاتش خواهد افزود.مقابله عبرت اموز مقابل امریکا .انهارا ازحمله ومقابله در سطح جهان از جنگ با ج.ا.ا باز داشت .پس بدانید کوتاهی در برخورد با اغتشاشگران نتنها باعث ارام شدن نمیشود بلکه هرروز برشدت ترور وناانی برای .وادار کردن ایران به عدم مقابله.افزون خواهد کرد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 3
    درمورد خیانت چین هیچچچچچی نداری بگی؟ نمیخوای محکوم کنی؟ تلفن چی . تلفن هم نمیزنی؟
    • ح IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      الان خبر چه ربطی داشت؟؟ در ضمن وزات خارجه باید واکنش نشون بده که داد!! چین هم خیانتی نکرده فقط گفته دو طرف حسن رابطه داشته باشن!! آمریکا سال هاست میگه جزایر سه گانه مال اماراته و بحرین رو ازما جدا کرد راجع به اون نظری نداری؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس