عکس

با امضای قرارداد میان دو شرکت ایرانی؛ ساخت ۲ فروند کشتی تانکر چندمنظوره ۸۰۰ تنی به منظور خدمات رسانی به کشتی‌های ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رسماً آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای سیاست‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی، ساخت دو فروند کشتی تانکر چندمنظوره ۸۰۰ تنی با سرمایه‌گذاری ۲۱۴ میلیارد تومانی (معادل حدود هفت میلیون یورو) رسماً آغاز شد.

این دو فروند کشتی تانکر قرار است ظرف ۱۸ تا ۲۰ ماه آینده به منظور خدمات‌رسانی به کشتی‌های ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شوند و در پروژه ساخت آن، ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در شرکت کشتی‌سازی اروندان مشغول به کار خواهند شد.

گفتنی است امضای قرارداد ساخت این دو فروند کشتی تانکر چندمنظوره، با حضور محمدرضا مدرس خیابانی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و نیز معاونان «مالی و سرمایه‌گذاری» و «توسعه ناوگان» گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز میان دو شرکت کشتی سازی اروندان و خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم (خدوم) به امضا رسید. این خبر تکمیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    اقتصاد ملی ومقاومتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس