همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها

همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب اسلامی برای اولین بار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب اسلامی و نقش آن در تمدن نوین جهانی شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در تالار پردیس تئاتر تهران برگزار شد. مهمترین اتفاق این همایش رونمایی از کتاب جدید حجت‌الاسلام محمد شجاعی سخنران و پژوهشگر حوزه انسان‌شناسی و مدیرعامل موسسه منتظران منجی علیه‌السلام بود.

محمد شجاعی در اثر جدید خود با نام "انقلاب اسلامی و آینده جهان" ضمن بررسی جایگاه انقلاب اسلامی و مردم ایران در نگاه قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با نگاهی موشکافانه به بررسی دلایل دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران در طی سالهای متمادی پرداخته و نشان می‌دهد که چگونه مردم ایران با وجود فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی در همه این سالها انقلاب اسلامی را حفظ کردند. در این اثر جدید که به لحاظ غنای محتوایی و نگاه چند بعدی به حقیقت انقلاب یک اثر شاخص در بین آثار منتشر شده در این حوزه محسوب می‌شود، انقلاب اسلامی امانتی از جانب خداوند دانسته شده که با هدف زمینه‌سازی ظهور به وقوع پیوسته و بنابراین هیچ توطئه‌ای قادر نیست این انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

در این مراسم از موزیک ویدئوی جدید محمد اصفهانی با نام "خیال آشنا" با شعری از عبدالجبار کاکائی نیز رونمایی شد. خیال آشنا روایتگر مردمی است خستگی‌ناپذیر که در تمام این سالها با وجود زخم‌هایی که از بی‌کفایتی و خیانت بعضی مسئولین بر جانشان نشسته اما لحظه‌ای از هدف نهایی خود دست برنداشتند. مردمی صبور و نجیب که حفظ این انقلاب را بر حفظ جان خود مقدم می‌دارند و با انگیزه و امید در دل همه تنگناها به مسیر خود ادامه می‌دهند.

پخش مستند "تاردید" تولید واحد رسانه موسسه منتظران منجی علیه‌السلام نیز بخش دیگری از این مراسم بود. این مستند که همان خط سیر کتاب فوق را دنبال می‌کند با پخش گزارشاتی از پشت پرده شکل‌گیری گروهک‌های تروریستی در کشورهای مختلف هدف اصلی این تحرکات را ناامن کردن ایران برای جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب در جهت زمینه‌سازی ظهور منجی معرفی می‌کند.

در این مراسم مهدی امینی رئیس اندیشکده فتح و سید رضا صدرالحسینی مشاور سیاسی مستند و کارشناس مسائل غرب آسیا نیز به سخنرانی پیرامون موضوع همایش پرداختند.

به موازات برگزاری همایش در سالن اصلی غرفه‌های متعدد فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در محل برگزاری مراسم برپا بود. غرفه‌هایی جهت فروش کتاب شامل کتاب "انقلاب ایران و آینده جهان"، کتاب‌های کودک با محوریت مباحث انسان شناسی الهی از تولیدات واحد کودک موسسه منتظران منجی علیه‌السلام، غرفه ارائه آثار هنری خوشنویسی به انتخاب مخاطبان، غرفه پذیرایی و...

اولین همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها برگزار شد +عکس

اولین همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها برگزار شد +عکس

اولین همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها برگزار شد +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس